Skip to main content

Hi KPN,

Ik ben vorige week overgestapt voor jullie voor Internet i.c.m. de Playstation 5 deal. Omdat ik me echter zorgen maak dat er misschien niet genoeg Playstations meer zijn (ik las beschikbaar zolang de voorraad strekt), ik graag al wil spelen, en toch 100% wil overstappen aangezien ik 2x zo snel internet bij jullie krijg voor dezelfde prijs als bij mn huidige internet provider, wil ik daarom graag afstand doen van de wettelijke bedenktijd en het contract meteen in willen laten gaan (Dat zou dan per 07-10-2024 zijn) zodat ik rond de 7e meteen de voucher toegestuurd kan krijgen om de PS5 te bestellen. 

Is dit mogelijk? 

Met vriendelijke groet, 

Christian 

Nvt

@Joep1965 wat bedoel je precies?

Ik had te snel gelezen dus mn antwoord klopte niet. Blijkbaar is 7 -10 de eerste mogelijkheid om aangesloten te worden. Meestal kan dat niet vervroegd worden. Je kunt geen afstand doen van de bedenktijd. Dit betekent dat je inderdaad je welkomstcadeau na 14 dagen bedenktijd krijgt. Het is wat het is.

Bedankt voor uw reactie @Joep1965. Ik heb echter ooit bij een energie leverancier gewerkt waar dit wel mogelijk was wanneer je aangaf afstand te willen doen van de 14 dagen bedenktijd en met spoed aan te willen worden gesloten. Het contract hoeft verder niet eerder dan 7-10 in te gaan, maar rond die datum i.p.v. pas 14 dagen later. 

Mocht u zelf niet bij KPN werken; reageren medewerkers van KPN hier ook op dit forum? Hoor het namelijk voor de zekerheid graag van iemand binnen heb bedrijf mocht u er niet werken. 

Het is niet mogelijk. Dit zal een KPN-medewerker je ook bevestigen. Wat bij een ander bedrijf/sector wel mogelijk was, is niet relevant. 

Afstand doen van je wettelijke bedenktijd is bij KPN niet mogelijk. Verder loopt die actie zolang er ps5's zijn dus dat betekend dat wanneer de voorraad op is KPN stopt met de actie. Als jij in je bestelbevestiging hebt staan dat je gebruik maakt van de actie met ps5 dan zal dit wel goed komen.

Duidelijk. Bedankt iedereen!

Reageer