Skip to main content

Agressieve verkoper (2 keer) aan de deur

• 25 maart 2025
  • 8 reacties
  • 200 keer bekeken

Vanmidaag en Vanavond 25 maart had ik een agressieve KPN medewerker aan de deur. De eerst keer  vertelde ik hem dat ik geen interesse had en toen ik de deur dicht deed, probeerde hij het open te houden met zijn hand. Later in de avond kwam hij terug. Ik weigerd om de deur open te doen en hij bleef staan voor mijn deur. Ik moest dus de politie bellen om hem weg te jagen. KPN moet iets aan doen om dit gedrag te stoppen. Ik vind geen KPN telefoon nummer voor dit soort klacht.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7923 reacties
  • 25 maart 2025

Goedenavond ​@Markst123, welkom op de KPN Community. Wat een zeer vervelende situatie zeg, ik snap volkomen dat dit erg intimiderend kan overkomen. Heeft de persoon in kwestie zich als KPN medewerker geïdentificeerd? Ik wil hier graag verder voor je in duiken om te kijken of we dit kunnen achterhalen. 

Zou jij je profiel kunnen aanvullen met jouw adresgegevens dan pak ik dit voor je op!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

Hi, bedankt voor de snel reactie. Ik heb mijn profiel net geupdate.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

Hij droeg een groen KPN jasje en had een pas en tablet.  

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7923 reacties
  • 26 maart 2025

Dank je Mark! Ik acht de kans zeer klein maar mocht je zijn naam hebben opgevangen zou je die dan kunnen vermelden in het vakje voor persoonlijke opmerkingen? Dan ga ik aan de slag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 maart 2025

Nee sorry die heb ik niet. De local politie hebben hem wel aangehouden. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7923 reacties
  • 26 maart 2025

Ik koppel dit intern terug Mark. Bedankt voor de aanvulling. Zodra ik wat hoor post ik dat hier.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7923 reacties
  • 28 maart 2025

Kleine update: Ze hebben het in onderzoek maar moeten dit zorgvuldig doen, zodra ik meer weet koppel ik dit aan je terug!

• Topper
  • 24 reacties
  • 31 maart 2025
Markst123 schreef:

Hij droeg een groen KPN jasje en had een pas en tablet.  

Ik had er laatst ook zo een, bij de buren. Groen jasje zonder logo en pasje met foto van compleet iemand anders. Die knul werd ook aggressief bij confrontatie. Gelukkig waren wij met 1 man meer :) en stond hij vlot genoeg buiten.