Skip to main content

Goedemiddag, 

ik heb sinds kort een nieuw modem de Experiabox v10.

jarenlang heb ik kunnen doen met de versie 7, maar kreeg toch wat problemen met de verbinding.

met de overgang naar v10 is de verbinding vele malen beter, echter is de mogelijkheid voor airplay niet meer mogelijk. ik heb al wat oude berichten gelezen, maar ik wordt hier niet veel wijzer van.

weet iemand of ik een bepaalde instelling op het modem kan doen, zodat ik wel weer airplay kan gebruiken ?

alvast bedankt voor het meedenken ! 

Hoi @msh24 . Welkom op het forum.

De v10 zou niet direct een factor mogen zijn. Heb je geprobeerd om de verbinding met airplay helemaal opnieuw in te stellen? Kun je meer info geven wat voor apparatuur gebruik je en krijg je ook foutmeldingen?


dag Erwin, Ik gebruik airplay in combinatie met een receiver Pioneer VSX 921. Ik kan proberen de receiver terug te zetten naar fabrieksinstellingen en kijken of ie het dan wel doet. op dit moment krijg ik geen foutmeldingen op mijn apple producten, ik zie de receiver niet verschijnen in het lijstje voor airplay. 

 


dag Erwin, Ik gebruik airplay in combinatie met een receiver Pioneer VSX 921. Ik kan proberen de receiver terug te zetten naar fabrieksinstellingen en kijken of ie het dan wel doet. op dit moment krijg ik geen foutmeldingen op mijn apple producten, ik zie de receiver niet verschijnen in het lijstje voor airplay. 

 

Ik hoop dat dat het gewenste effect gaat hebben. Laat je weten hoe het afloopt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.