Skip to main content

Goedemiddag, ik heb een mooie versterker gekocht en stream muziek via AirPlay. Ging 1 maand goed, nu heb ik steeds dat verbinding helemaal weg valt en versterker uitschakelt. Kan het aan de experiabox liggen?

Hoi @Jofluweel, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je muziek streamt via AirPlay, maar dat valt soms uit. Wat valt er dan precies uit? Is dat het WiFi signaal wat wegvalt, valt alleen de muziek weg, valt de volledige verbinding weg (dus ook internet, tv en telefoon als je dat hebt)? Als je het verder kunt toelichten kunnen we met je meedenken, nu hebben we daarvoor nog niet genoeg informatie. Ik hoor het graag van je.


Hallo Jasper,

De muziek stopt. Versterker gaat uit. En dan moeten we steeds verbinding weer maken. Internet doet het dan nog wel. We hebben Siri uitgezet en alleen via een apparaat gestreamd. Maar ook dat mocht niet baten. 
Dank vast voor het meedenken.

Mvg Jo


Als de versterker helemaal uit gaat, lijkt het meer daaraan te liggen dan aan AirPlay of iets anders. Wat voor versterker is het precies? Heb je die al eens helemaal opnieuw ingesteld?


Het is een Marantz pm 7000 n. Speelde in begin prima. We blijven verder zoeken en proberen.


Het is een Marantz pm 7000 n. Speelde in begin prima. We blijven verder zoeken en proberen.

Ik ken dat merk en model versterker zelf niet, het zou misschien kunnen helpen om de versterker helemaal opnieuw in te stellen. Dan begint die weer vers van voren af aan.


Hoi Jasper, we hebben je advies opgevolgd en grote reset gedaan en alles opnieuw ingesteld. Vooralsnog lijkt dat geholpen te hebben. Bedankt voor het meedenken!

mvg jofluweel


Graag gedaan, fijn dat het daarmee beter lijkt te gaan! Veel plezier met de herstelde verbinding. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: