Skip to main content
Ik ben al vanaf april aan het bellen met KPN klantenservice, in de KPN winkel geweest, uren en uren mee bezig geweest....en dat om een verhuizing van ons pakket voor elkaar te krijgen...uiteindelijk zijn wij tot op heden nog steeds onbereikbaar...geen internet,geen telefoon, geen tv...gisteren heb ik ten einde raad de automatische incasso gestorneerd en daar krijg ik dan wel meteen een mailtje over!!! Binnen 3 dagen betalen!!! Voor diensten die wij nu al meer dan 2 maanden niet ontvangen. Ik weet het niet meer....
Hoi Dionne, welkom op het forum! Wat een nare situatie. Graag pak ik dit met je op om te kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen gaan herstellen! Wil je daarvoor je gegevens invullen op je forumprofiel? Dan kunnen we hier alles er verder bij pakken.



Wat betreft de factuur. Volkomen begrijpelijk dat je niet wilt betalen voor iets dat je niet hebt. Het lastige hierin is alleen dat de facturatie een geautomatiseerd proces is. En dat systeem weet niet dat jij op dit moment zonder diensten zit. Waardoor, als jij dan storneert, het systeem ook automatisch het herinneringenproces in gang zet. Wat ik je aanraad is om de factuur toch te betalen. Om te zorgen dat we geen aanvullende complicaties toevoegen aan een al niet zo vloeiend lopende situatie. Zodra we dit hebben opgelost kunnen we je de abonnementskosten vergoeden voor de periode dat je zonder diensten hebt gezeten.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je het op een andere manier hebt weten op te lossen. Mocht je toch nog vragen of hulp nodig hebben, weet je mij te vinden!