Skip to main content
Beantwoord

Al 2 maanden geleden verhuisd en nog niet aangesloten

• June 1, 2026
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Hoi allemaal, 

Ik heb een vraag heeft het bij jullie ook lang geduurd met aansluiten na een verhuizing. Ik wacht al 2 maanden en ben er nu wel klaar mee

Ze konden mijn glasvezel kabel buiten niet vinden en nu eindelijk wel, kan kpn niks aan doen, maar heb nu al een paar x gebeld waarom ik nog steeds niet aangesloten wordt, ik wacht nog op het kastje van kpn zelf maar dat krijg ik pas als akkoord gegeven is door de aannemer dat ik aangesloten kan worden. Voor me gevoel wordt er niks aangedaan vanuit kpn. Heb trouwens nog steeds het oude abonnement en er is nog niks overgezet op glasvezel weet dus ook niet wat voor abonnement ik krijg, zal de hoofdprijs wel weer zijn. En me abonnement loopt gewoon door. Heb wel een noodpakket gehad dat is het enigste wat ze gedaan hebben voor me, maar eigenlijk wil ik nu wel weg bij de kpn.

Help wat moet ik doen.

Groetjes Silvia 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Silvia1979, welkom op onze community. Allereerst, ontzettend balen dat het zo lang duurt en je zo lang hebt moeten wachten in onduidelijkheid.

We hebben wel een handig artikel waarin beschreven wordt hoe het hoort te lopen:

Als ik je bericht goed begrijp wachten wij nu op afmelding van de netwerkbeheerder. Zodra die er is kunnen we je abonnement gaan leveren. De prijzen voor glasvezelabonnementen is hetzelfde als de reguliere abonnementen trouwens. Daar wordt geen verschil in gemaakt.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • June 1, 2026

Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt, zie dit topic

Daarbij heeft ​@Erwin van KPN mij enorm geholpen, hopelijk kan hij ook wat voor jou betekenen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Silvia1979, welkom op onze community. Allereerst, ontzettend balen dat het zo lang duurt en je zo lang hebt moeten wachten in onduidelijkheid.

We hebben wel een handig artikel waarin beschreven wordt hoe het hoort te lopen:

Als ik je bericht goed begrijp wachten wij nu op afmelding van de netwerkbeheerder. Zodra die er is kunnen we je abonnement gaan leveren. De prijzen voor glasvezelabonnementen is hetzelfde als de reguliere abonnementen trouwens. Daar wordt geen verschil in gemaakt.