Skip to main content
Antwoord

Al 2 weken geen internet, de aansluiting is nog niet gelukt

• June 5, 2025
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Ik heb een jaarabonnement voor internet gekocht bij KPN. Op 22 mei 2025 kreeg ik een bericht dat mijn internetverbinding actief was. Ik probeerde alles te installeren volgens de instructies op internet. Maar het lukte niet. Toen belde ik KPN. Ze zeiden dat het probleem niet bij mij lag, maar bij hun systeem. Ze maakten een gratis afspraak met een monteur voor 5 dagen later !

Op 27 mei kwam de monteur, maar hij kon het probleem niet oplossen. Hij maakte een ticket aan. Dat ticket zou binnen 5 werkdagen opgelost worden. Maar dat is niet gebeurd. In die 5 dagen kreeg ik ook geen feedback van KPN. Ik moest zelf bellen !

Ik heb nu al ongeveer 2 weken geen internet, omdat er een fout is in het systeem van KPN.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@ssen, welkom bij onze community. 

Wat naar om te lezen dat er een vertraging is in je verbinding. Als ik het goed begrijp is hier een ticket voor aangemaakt, wat ook de juiste gang van zaken is. Is de ticket inmiddels ook opgepakt? En gaat het hier om glasvezel? 

Ik hoor graag van je. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 7, 2025

Hi ​@ssen, welkom bij onze community. 

Wat naar om te lezen dat er een vertraging is in je verbinding. Als ik het goed begrijp is hier een ticket voor aangemaakt, wat ook de juiste gang van zaken is. Is de ticket inmiddels ook opgepakt? En gaat het hier om glasvezel? 

Ik hoor graag van je.Â