Skip to main content

Bijna 2 weken zonder internet en tv, na gesprek per telefoon sturen ze een monteur van kpn, dus moet ik verplicht vrij pakken van mijn baan/werk, deze kan alleen constateren dat er iemand anders moet komen van kpn netwerk, zelf kan deze monteur niks verder, weer wachten paar dagen op deze afspraak met kpn netwerk zzp-er monteur, dus wéér vrij moeten pakken om thuis te zijn, deze Marokkaanse jongeman komt even binnen bij mij, constateerd vervolgens iets en gaat in het zand graven buiten een paar honderd meter van mijn woning waar alle glasvezel binnenkomt, vervolgens komt hij terug en heel mijn woonkamer ligt vol met zand en modder, fijn.. glasvezel signaal doet het weer op het NT kastje aan de muur, dus ik opgelucht en besluit om al het zandzooitje op te ruimen, veel werk, maar na een paar dagen vervolgens wéér geen glas signaal, dus weer geen internet en tv, zucht... weer op moeten bellen met kpn, ze sturen weer een kpn monteur, dus weer vrij moeten pakken, mijn baas is er niet blij mee.. deze kpn monteur constateerd dat er een andere monteur moet komen van kpn netwerk, dus ik wéér bellen, en je raad het al.. weer na een paar dagen komt deze monteur en hij constateerd dat het vandaag niet opgelost kan worden... zucht... dus nu komen ze na een paar dagen volgende week met 2 man sterk om de glasvezel te herstellen.. als je dit leest wordt je al gek, laat staan wat énorm veel tijd eroverheen gaat om dingen op te lossen.


Buitengewoon slecht en èrg frusterend.

Hoi @Ferenc, wat een hoop gedoe zeg, sommige storingen zijn helaas niet op afstand te constateren, zo kunnen in deze situatie de netwerkmonteur alleen aangestuurd worden door een monteur ter plaatse. Helaas heb ik daar ook niet echt een andere oplossing voor.

Ik hoop dat het nu permanenter opgelost is! Laat je ons weten hoe het afloopt?


Het is inmiddels opgelost, heeft wel erg lang geduurd allemaal.


Reageer