Skip to main content

Nu 3 avonden achter elkaar valt rond 21:45 uur álles uit. Geen tv boven en beneden en geen Wi-Fi waardoor op zolder ook de chromecast uitvalt en ook daar geen tv meer is. Na een minuut of 15 werkt alles weer zonder dat ik ook maar iets heb gereset.

Ik heb de Xperia box, 2 KPN Wi-Fi versterkers en maak gebruik van het draadloze systeem van KPN. 

Hebben meer mensen hier last van?

 

Admin:  eigen topic voor vraag aangemaakt

Met draadloos systeem bedoel je een draadloos verbindingsset? Zogenaamde Devolo's?


Ja, klopt.


En heb je toevallig ergens in huis een tijdschakelaar waarmee een lamp om 21.45u aan gaat? Of iets dergelijks?


Nee, helemaal niets.

Dit fenomeen is afgelopen maandagavond begonnen uit het niets. Geen stroomstoring, geen hoofdschakelaar ......


De problemen die je hebt horen bij niet goed functionerende Devolo's. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je vanavond de Devolo's verwijderd. Wellicht kan je testen met een kabel. 


Ik heb de DVS1200, zonder deze verbindingsset heb ik geen Wi-Fi en tv vanaf de 1e verdieping.


Je gebruikt de dvs voor Wi-Fi en tv signaal???


Nee, dat gaat niet. DVS  gebruiken wij voor de 2e tv boven.

Ik heb 2 KPN Wi-Fi versterkers en die werken prima. Totdat het 21:45 uur word ...…

Als het vanavond weer gebeurt bel ik morgen met KPN. Het zit niet in mijn huis, zover ben ik reeds. Wij hadden ook WiFi problemen  met een Huawei p20 lite wat niet opgelost is. 


Heb je bekabelde Wi-Fi versterkers?


Dag @Sdj69. Van harte welkom hier. Het lijkt me behoorlijk vervelend dat je diensten na 21.45 uur 's avonds wegvallen. Als ik je verbinding doormeet, zie ik wel verbrekingen op 25 en 26 augustus, maar volgens de analyse is je verbinding de afgelopen 5 dagen stabiel. Welke Experia Box heb je precies? En hoe zijn je WiFi-versterkers aangesloten? Verder ben ik benieuwd of er iets gebeurt met de lampjes op je modem op het moment dat je diensten wegvallen. Gaan die anders branden? Heb je de versterkers en je Draadloze Verbindingsset al eens losgekoppeld? Maakt dat verschil? 


Alles werkt naar behoren tot nu toe. Ik heb wel alles opnieuw aangesloten, dit zou het wel eens opgelost kunnen hebben. 

Ik wacht het nog een weekje af en zal de uitkomst laten weten 


Fijn dat het opnieuw aansluiten van je apparatuur het probleem vooralsnog heeft verholpen. Mocht de verbinding onverhoopt toch weer wegvallen, trek dan gerust aan de bel. :slight_smile:


Reageer