Skip to main content

Ik heb echt het idee dat ik compleet de verkeerde beslissing heb genomen. Donderdag net overgestapt naar kpn en vanaf zaterdag geen internet. Storing zou bij kpn liggen….. ze zijn hard aan het werk hoor ik. Zeker… daarom nog niks. Zo klaar mee. Alles loopt op internet in huis. Druk met koffie drinken denk ik. 3 dagen, in dit tempo is het straks 3 weken. 🤨 overweeg weer over te stappen doordat er niet geleverd wordt 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Anneke82 , bedankt voor de mededeling.

Wat heb je zelf gedaan om het op te lossen, meteen gebeld met 0800 0402 afgelopen zaterdag en wat is daar uit gekomen?

 


Al meerdere keren gereset zowel modem al nt. Zaterdag aan het werk geweest dus zondag eerste contact via de chat. 2 x, vandaag via 08000402. Ik heb ze zelf moeten wijzen op de eventuele storing…. eerste wat je krijgt is “heeft u het modem al gereset” ja al 80000 keer.


 Dat is wel een heel belabberd begin bij ons, @Anneke82. Zoals ik het begrijp is er een algemene storing in jouw buurt, waardoor je geen diensten hebt? Je hebt dus wel contact met de klantenservice gehad en men heeft wel het één en ander voor je laten uitzoeken?  


Waar het probleem precies zit is mij niet verteld en of ik alleen problemen heb of de buurt het heeft. Ik weet het niet. Maar weet alleen dat “ze druk ermee bezig zijn”. Zeggen ze....


Als ‘ze’ dat zeggen dat zeggen dan ga ik er graag vanuit dat het ook zo is. Niemand heeft iets aan niet werkend internet natuurlijk. Hoe is de situatie nu? Ik wil uiteraard even voor je nakijken hoe het zit aan onze kant van de lijn, als dat nodig is. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Uiteindelijk heb ik gisteren contact gehad met de backoffice. Probleem zou toch bij mij liggen…. ofwel er is niet hard aan gewerkt. De monteur is vandaag bezig geweest. Bleek een onderdeel te missen in het verdeelhuisje van de glasvezel. Ik ben blij dat alles weer werkt. Maar dit heeft voor veel frustratie gezorgd.


Het is in elk geval heel fijn om te lezen dat de monteur de oorzaak heeft gevonden. Dit soort dingen zijn hoe dan ook enorm frustrerend, natuurlijk. Hopelijk is het nu achter de rug. 


Reageer