Skip to main content
Antwoord

Al 3 dagen geen internet

• October 24, 2025
  • 8 reacties
  • 106 keer bekeken

Glasvezel zou het helemaal zijn maar wat een ellende. Al vanaf woensdag geen internet meer, vrijdag pas een monteur geweest die het niet kon oplossen. Nu zouden we met spoed een noodoplossing krijgen maar wat een pech het is niet verstuurd. Het is morgen weekend dus krijgen we dat pas na het weekend. Al bijna een week dan zonder internet. Data bij moeten kopen want je moet alles op je data doen in huis. Wat een service niet dus. Enorme spijt van de overstap en de service is om te huilen

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Glasvezel Haren als je een mobiel abo hebt van KPN kun je om een gratis databundel vragen voa 0800 0402.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 24, 2025

Een storing is altijd vervelend en zeker als de monteur van kpn het niet op kan lossen. Dan zal de netwerkbeheerder ingeschakeld moeten worden. Vervelend maar kpn de provider kan dan niets meer doen dan een melding maken. Heb je geen mobiel abonnement van kpn? Daar zou dan een grote bundel op gezet kunnen worden. Kon heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig dus je kan er vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt.

Nou vanaf het moment dat we glasvezel hebben is er alleen maar gedoe. Tv die hapert sloom internet ( 1 gbit) 2 dagen moeten wachten op een monteur. Dan het noodpakket wat opgestuurd zou worden niet is verstuurd. Je dus tot na het weekend moet wachten. Was dus beloofd dat we dat echt morgen zouden krijgen. Het is inmiddels wel een op tel som aan het worden. En wanneer die monteur wel kan komen is niet bekend mss volgende week daar konden ze geen uitspraak over doen. Ik vind het in een woord teleurstellend en dan druk ik me zacht uit. 

Leen59
Wijsgeer
  • October 24, 2025

Heb je al geprobeerd om het glasvezelkastje 2 minuten van de stroom te halen? Wat zie je op het modem wbt lampjes? Modem al herstart? Etc etc.

Allemaal geprobeerd en er is een monteur bij geweest die het ook niet weet op te lossen. Moeten nu hopen dat er volgende week een andere monteur komt. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 25, 2025

Beste ​@Glasvezel Haren als je een mobiel abo hebt van KPN kun je om een gratis databundel vragen voa 0800 0402.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Glasvezel Haren, welkom op onze community! Wat balen dat je problemen met je verbinding hebt. Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten!

Nou helaas wel de monteur komt pas komende woensdag en dan zitten we al een week zonder internet en tv

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

oh jeetje dat is wel erg lang. Ik hoop dat je in ieder geval de storingsbundel gehad hebt!