Skip to main content
Beantwoord

Al 4 dagen last van storing aan de glasvezel verbinding

• August 4, 2025
  • 37 reacties
  • 488 keer bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 12, 2025

Al met al werkt theteren met mijn telefoon naar een laptop, die dan weer op de tv aangesloten is beter. Dan heb ik de vrijheid van een browser. Interactieve tv en streamingsdiensten. Alleen vreet het wel gb's.

Nou. Het voordeel van via de laptop is dat je de kwaliteit lager kunt zetten. Ik heb tv.kpn.com op 720p staan. Dan is het al een stuk minder dan de 3 GB per uur via 1080p. 

Tijdens spelen van een video rechts onder het tandwiel. 

• Auteur
  • Topper
  • August 13, 2025

Die Digitenne, gat hem ook niet worden hier. Het stoort  hier ook heel erg, ik krijg amper signaal. Zal wel aan die hr++ ramen liggen, zelfs naast een open raam stoort het.

En na opnieuw telefonisch contact te hebben gezocht, wordt er opnieuw een ticket aangemaakt. Ik wordt niet terug gebeld. Maar zit nog een jaar vast aan het contract. Na 2 weken geen internet en tv, maar wel noodoplossingen maar geen reparatie, vraag ik me wel af wat nu mijn rechten zijn. Want ik heb hier geen zin meer in. 

Dit is echt waardeloos. Ik was een tevreden klant en blij met de diensten. Maar begin nu wel spijt te krijgen van mijn contract.

• Auteur
  • Topper
  • August 15, 2025

Inmiddels werd ik 2 dagen geleden wel teruggebeld.

Maar er moet een vergunning worden aangevraagd, voor graafwerkzaamheden. We hebben pech. We moeten zeker een maand wachten, totdat het misschien weer gemaakt kan worden.

Ik zal niet aan mijn contract gehouden worden en zou nu over kunnen stappen.

Maar ik wil niet overstappen.

Ik was blij met die kpntvbox, ik vind het wel een fijn,leuk interactief menuutje en modem box12b, vind ik ook fijn.

En mijn kpnmail , was ik ook van plan als mijn primaire mail te blijven gebruiken.

Ik denk dat ik het voorlopig met, theteren en digitenne, ook al stoort digitenne hier, nog een maand zo maar volhou.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 15, 2025

Jee, dat is niet leuk.

Met een gebroken glasvezel kabel kan je ook alleen maar naar Ziggo momenteel. 

En die arme bovenbuurman. Zelfde probleem?

En zolang de storing duurt kun je de 100 GB bundel vernieuwen. 

• Auteur
  • Topper
  • August 15, 2025

Yep. Hetzelfde en net als ik waren we meer tevreden over kpn dan ziggo. Als het werkt tenminste.vind zowel hij als ik het gewoon jammer.

Die digitenne werkt bij hem ook beter, omdat ie wat hoger zit.

Maar hij keek zo graag youtube premium op zjn tv. En dat zit er nu niet in.

I

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 31, 2025

Ik kom dit topic weer tegen. Ben benieuwd hoe het er voor staat ​@StoicA . (?)

• Auteur
  • Topper
  • August 31, 2025

Ik kom dit topic weer tegen. Ben benieuwd hoe het er voor staat ​@StoicA . (?)

Ha dank.

Ik heb gisteren maar weer eens gebeld. En er is een aannemer mee bezig. En die schatte de reparatie datum, weer een maand later, half oktober.

Morgen kan ik weer bellen, omdat ze dan misschien iets meer weten.

Een paar maanden is wel veel. En ik wil niet van KPN af. Dus ik bijt gewoon door deze zure appel heen.

Digittenne heeft niet het beste signaal hier, plusminus 90%, dus het stoort. Maar ik kan ook nog naar TV en streams kijken via theteren.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 3, 2025

Pfff, dat duurt inderdaad nog wel een poos voordat je weer kunt genieten van jouw glasvezel. Hopelijk komen ze stiekem toch eerder!

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • September 24, 2025

Heh heh, alles doet het weer.

Netwerkkaart in kast is vervangen

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 24, 2025

Gelukkig maar. Geniet er maar weer van dat het weer 'normaal' is.

Bedankt dat je het nog even laat weten. Wilde al weer eens gaan informeren. Nu kan dit tabblad op m'n apparaat ook eindelijk dicht.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goed nieuws om te lezen. Gelukkig heeft het niet tot half oktober geduurd voor de boel weer werkt. 

• Auteur
  • Topper
  • September 25, 2025

Goed nieuws om te lezen. Gelukkig heeft het niet tot half oktober geduurd voor de boel weer werkt. 

En nog bedankt voor de ondersteuning.

Dat tvkastje van kpn met androidtv is voor mij een uniek selling/verkoop item hoor.

Een adroidtv mediaspeler die ondersteunt wordt met lange  toekomstige updates, die zijn er niet veel van te koop. Je hebt er daar maar een paar van.