Skip to main content

Dit is een noodkreet !!!

 

Dit is een noodkreet, mijn moeder zit al zes weken zonder internet en telefonie terwijl ze hartpatiënt is en een alarm systeem hiervan afhankelijk is ..er zijn al 4monteurs geweest

maar deze doen geen follow-up !  

Deze konden de storing niet oplossen omdat het een GLASVEZELbreuk betreft binnenshuis.

Ik probeer het kpn service nr te bellen , kom ik niet verder mee,, deze zeggen ik moet KPNnetwerk bellen 

 

Ik probeer daarna  KPNnetwerk nr te bellen 088 0063744  , kom ik ook niet doorheen 

Een monteur online regelen via https://www.kpn.com/service/monteur/servicemonteur/servicetool-monteurafspraak.htm#/0006.1  werkt ook NIET zowel met Edge , firefox of chrome op mijn pc of met mijn  mobiel geeft de vragenformulier na klikken laatste stap een foutmelding.. !!

kortom ik en mijn moeder zijn radeloos nu..

Is er een andere manier om KPN daarvoor te bereiken ??

 

Hoi @GDouma, welkom bij ons op het forum! Dat is geen goede situatie inderdaad! Als KPN Netwerk al is aangestuurd voor het herstellen van de kabelbreuk zal een monteur vanuit ons daar niets meer kunnen doen, de link die je noemt zal in dit geval ook geen soelaas kunnen brengen. Het enige wat die monteur zou kunnen doen is constateren dat er inderdaad een kabelbreuk is, en dat KPN Netwerk aangestuurd moet worden om het op te lossen. Dat weet je al, dus dat is zonde.

De vraag nu is vooral wat de situatie is bij KPN Netwerk, wat de status is. KPN en KPN Netwerk zijn gescheiden bedrijven, met een gescheiden administratie. Daar kunnen wij niet alles over inzien, maar ik wil wel kijken wat ik voor je kan zien daarover. Op je profiel staan alleen geen gegevens van jouw moeder, waardoor ik niets kan zien. Zou je dat volledig kunnen invullen en daarna hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Bij een storing is het altijd het snelste om 0800-0402 te bellen, maar aan je bericht te zien heb je dat al gedaan.


Ik werd vandaag eindelijk terug gebeld door kpn netwerk.. en ze hebben nu eindelijk in de gaten dat er idd een glasvezel monteur moet komen en dat er een ticket is aangemaakt ervoor ..

Ik kreeg helaas wel nog mee dat het pas in begin 2024 eraan word gewerkt en dan hopelijk word opgelost..

Bedankt voor je antwoord 


Voor dat soort dingen is het een vervelende tijd van het jaar inderdaad, veel partijen zoals mogelijk de aannemers die hiervoor nodig zijn, zijn minder aanwezig rond de feestdagen. Het klinkt wel dat ze nu de juiste acties in gang hebben gezet, zodat het begin volgend jaar kan worden verholpen.