Skip to main content

Goedenmorgen, 

 

Iemand een idee hoe en wat met het indienen van een klacht. Er loopt al anderhalf jaar een probleem over de nieuwe aangesloten glasvezel lijn. Meerdere monteurs verplicht naar binnen moeten laten en er wordt gewoon binnen 10 minuten weer weggegaan met de mededeling er moet een andere monteur komen. 

 

Nu helemaal klaar ermee, en nog steeds niet werkend. 

@Christiaan89 Er lijkt nu dus wel eindelijk schot in de zaak te komen?

Wel een hoop gedoe en geregel zeg!

Hopelijk als het eenmaal werkt dat je dan deze ellende gauw vergeten bent!


@Alex van KPN ,zou je nog willen kijken naar de laatste dingen zoals de problemen compensatie? Ik hoor helemaal niks meer ervan en dst is helaas wel weer typisch kpn.... 


@Alex van KPN

 

Zou het appreciëren om een antwoord te krijgen van je. Op het moment lijkt het wel nadat je monteurs aan hebt gestuurd in eens van de radar bent. Niet helemaal conform onze gemaakte afspraken lijkt me dit. 

 

Er kan door mij vervolg stappen ondernomen gaan worden, maar daar hebben we allemaal geen zin in lijkt me. 

Gezien het feit dat jij de communicatie via het forum wil laten lopen is het prima, maar kom dan ook terug met antwoorden op mijn vragen. 


Dag Christiaan, ik heb je een aantal dagen geleden een privébericht gestuurd waarop ik nog geen reactie heb gekregen. 


Reageer