Skip to main content
Vraag

Al bijna 2 maanden problemen met wegvallende glasvezelverbinding

• January 27, 2026
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Hallo KPN community,

Nieuw hier maar dacht na zoveel telefoontjes misschien eens via hier proberen. 

Ik heb nu al meer dan 2 maanden geen werkend glasvezel, of in iedergeval glasvezel dat om de 5 minuten 10 minuten eruit donderd. Er zijn al meerdere meldingen gedaan,meerdere monteurs aan de deur geweest en geen oplossing gekomen. Nu weten de monteurs dat het probleem in de centrale ligt, nu is mijn vraag eigenlijk of iemand hier misschien een duidelijk antwoord kan geven aan mij wat het probleem is, wat ze aan het doen zijn om het probleem te verhelpen en wanneer dit verholpen is. Aan de telefoon krijg ik altijd vage antwoorden van de ze bezig zijn maar de medewerkers het niet echt begrijpen. De medewerks zijn altijd vriendelijk en fijn net als de monteurs, maar klantvriendelijkheid gaat maar zover wanneer je wel volop betaald voor een service die al zo lang niet meer werkt. Ik wil graag een duidelijk antwoord en een duidelijke datum wanneer dit probleem opgelost is, zodat ik en mijn vriendin dit ook kunnen melden bij ons werk en weer normaal vanuit huis kunnen werken. Dit is niet als een aanval bedoel of gemeen, ik ben niet boos maar wel licht geirriteerd omdat het probleem in mijn ogen nu gewoon veelste lang duurt. Ik wil graag dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost, want ik kan maar zolang leven op een hotspot dat niet snel reageert of wegvalt wanneer er teveel taken worden uitgevoerd (en ik wil natuurlijk ook wel weer een keertje gamen in mijn vrije tijd zonder dat ik lagg of wegval).

Aangezien ik nieuw ben, ik heb mijn profiel zover mogelijk aangevuld mochten er nog gegevens nodig zijn hoor ik dat graag. 

Ik hoop dat iemand mij duidelijkheid kan bieden en hopelijk horen dat het deze week nog opgelost wordt. 

Fijne dag!

Groeten Tim

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@TimmR . Welkom hier.

Dank je wel voor je uitgebreide en duidelijke bericht. Begrijpelijk dat dit na twee maanden erg frustrerend begint te worden, zeker als je afhankelijk bent van een stabiele verbinding voor je werk en dagelijkse dingen. Goed om te lezen dat het contact met de medewerkers en monteurs prettig verloopt, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je vooral een oplossing en duidelijkheid wilt.

Als er al meerdere monteurs zijn geweest en zij hebben aangegeven dat de oorzaak in het KPN netwerk of in de centrale ligt, dan hoort daar inderdaad een ticket of netwerkmelding bij te zijn aangemaakt. Daarmee wordt zo’n issue verder opgepakt door de juiste afdeling.

Heb je van KPN ook informatie ontvangen over zo’n ticket, bijvoorbeeld een meldingsnummer of een terugkoppeling dat het probleem is doorgezet als netwerkstoring? Als je die informatie hebt, dan horen we dat graag. Dan kunnen we gerichter met je meekijken en nagaan wat de status is.