Skip to main content

 Als ik bel krijg ik te horen nee geen storing zichtbaar. En elke dag krijg ik te horen dat ticket open staat, het opgepakt wordt, ik gebeld wordt. Maar van alles niks. Volgende ochtend weer geen internet. En vandaag hoor ik dat hele straat met kpn hetzelfde probleem heeft. 

Lijkt er toch heel sterk op dat er overdag ergens aan gewerkt wordt. Maar niemand die dat eerlijk toegeeft. Hoezo moet je abonnement betalen als je alleen 's nachts internet hebt. Schandalig. 

Waarom bent u er zo zeker van dat het probleem bij kpn ligt? 


Omdat er bepaalde lampjes niet branden op de achterzijde het modem. En kpn zelf aangeeft dat het probleem buitenshuis ligt. Maar de check zegt dat er geen storing is.

En omdat de hele straat exact hetzelfde probleem heeft. 


Gaat dit om glasvezel of koper?


Koper. Helaas is hier nog geen glasvezel mogelijk


Welk type modem heb je?


Experia V10


Mooi!! Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat een keer. Ga naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. 


Geen idee hoe dat moet helaas. 


Jammer. Natuurlijk heeft kpn er geen baat bij om dit niet op te lossen. Vraag vooral ook of de buren die hetzelfde ervaren om te bellen. Bel eventueel nog  een keer de klantenservice 0800-0402.  Dit moet gewoon opgelost worden. 


Omdat er bepaalde lampjes niet branden op de achterzijde het modem.

De lampjes bij de poorten? Bij welke poort(en) zijn de lampjes uit overdag? 

Of bedoelt u de L1 of L2 lampjes? 

 


Goedemorgen @ToPa, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

 Als ik bel krijg ik te horen nee geen storing zichtbaar. En elke dag krijg ik te horen dat ticket open staat, het opgepakt wordt, ik gebeld wordt. Maar van alles niks. Volgende ochtend weer geen internet. En vandaag hoor ik dat hele straat met kpn hetzelfde probleem heeft. 

Lijkt er toch heel sterk op dat er overdag ergens aan gewerkt wordt. Maar niemand die dat eerlijk toegeeft. Hoezo moet je abonnement betalen als je alleen 's nachts internet hebt. Schandalig. 

Storingen zijn nooit leuk, duren altijd te lang en komen nooit gelegen. Als er een ticket openstaat dan houdt dit in dat onze Technische Dienst het in beheer heeft en er achter de schermen aan wordt gewerkt. Hoe vervelend ik het ook voor je vind, ik kan je alleen maar vragen om af te wachten en hopelijk is deze storing snel verholpen 🙏🏻


Reageer