Skip to main content
Beantwoord

Al dagen zonder internet door schuld van KPN

• February 25, 2025
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Al dagen zit ik zonder internet steeds wordt er verteld dat het na  4 uur werkt na herstarten. Dit al is aantal keer gedaan en nu is er een SNOW ticket aangemaakt de fout ligt bij KPN zegt Kpn zelf . iemand enig idee hoelang het duurt voordat zo'n SNOW ticket wordt opgepakt?

Ben 9 jaar bij Kpn en nog nooit dit gehad aan overwegen om op ze stappen 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Eco stand uitzetten en welkom bij de KPN Community! Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Bepaald geen pretje om zonder diensten te zitten. 😕

Als er zo'n ticket is aangemaakt dan gaan er meestal 5 werkdagen overheen. Het kan uitlopen, dat hangt vaak van de situatie af en hoe moeilijk het is om dit op te lossen, dus een vaste tijd zit er niet aan.
Wel wil ik je aanraden om nogmaals met ons te bellen of een belafspraak te maken. Als je zonder diensten zit dan kun je bij ons een noodpakket aanvragen, of vragen of er extra data op je mobiele abonnement kan komen (als je een KPN abonnement hebt). 

Dan kun je op die manier de periode zonder diensten in elk geval overbruggen en hopelijk is het dan goed vol te houden tot de diensten weer werken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2025

Hi ​@Eco stand uitzetten en welkom bij de KPN Community! Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Bepaald geen pretje om zonder diensten te zitten. 😕

Als er zo'n ticket is aangemaakt dan gaan er meestal 5 werkdagen overheen. Het kan uitlopen, dat hangt vaak van de situatie af en hoe moeilijk het is om dit op te lossen, dus een vaste tijd zit er niet aan.
Wel wil ik je aanraden om nogmaals met ons te bellen of een belafspraak te maken. Als je zonder diensten zit dan kun je bij ons een noodpakket aanvragen, of vragen of er extra data op je mobiele abonnement kan komen (als je een KPN abonnement hebt). 

Dan kun je op die manier de periode zonder diensten in elk geval overbruggen en hopelijk is het dan goed vol te houden tot de diensten weer werken.