Skip to main content
Beantwoord

Al een derde dag storing: eindtijd blijft opschuiven

• September 25, 2025
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Vandaag de derde dag storing. Krijg totaal geen update en niemand die bij kpn weet wat er aan de hand is en wanneer de storing verholpen wordt. De eindtijd wordt elke keer weer verzet. Zeer frustrerend dat je niet komt te weten wat er nu aan de hand is en wat er gedaan wordt het op te lossen. Meer mensen die dit gehad hebben?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Storing 3e dag en welkom bij de KPN Community. Niet handig als de datum blijft verschuiven, ik snap dat je wilt weten waar je aan toe bent. 😬

In veel gevallen, als de eindtijd op blijft schuiven, komt dit doordat het oplossen van het probleem lastiger is dan eerst gepland/gedacht. 
Bijvoorbeeld moeilijke toegang tot de wijkcentrale, of graafwerkzaamheden die nodig zijn om kabels te repareren. 

Het verschilt per plek, dus ik hoop dat je na het bellen inmiddels weet waar je aan toe bent (of dat de storing nu is opgelost). 
Excuses voor het ongemak! 

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 25, 2025

Een storing is altijd balen. Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig en de oplossing zal bij de netwerkbeheerder vandaan moeten komen.  Is jou een noodpakket aangeboden of een grote bundel voor je mobiel? Uiteraard kan dat alleen als een abonnement bij kpn hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2025

Ja ze wilden wel een bundel voor mobiel geven maar ja ik heb geen mobiel abonnement bij ze🙈 dus dat wordt hem ook niet en ze hebben niks gezegd over een noodpakket dus ga straks maar weer even bellen!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2025

Hi ​@Storing 3e dag en welkom bij de KPN Community. Niet handig als de datum blijft verschuiven, ik snap dat je wilt weten waar je aan toe bent. 😬

In veel gevallen, als de eindtijd op blijft schuiven, komt dit doordat het oplossen van het probleem lastiger is dan eerst gepland/gedacht. 
Bijvoorbeeld moeilijke toegang tot de wijkcentrale, of graafwerkzaamheden die nodig zijn om kabels te repareren. 

Het verschilt per plek, dus ik hoop dat je na het bellen inmiddels weet waar je aan toe bent (of dat de storing nu is opgelost). 
Excuses voor het ongemak! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2025

Storing vanmiddag eindelijk opgelost! KPN heeft na een paar keer bellen het goed opgepakt en in oplossingen meegedacht dus dat was erg fijn na zoveel frustratie. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 27, 2025

Gelukkig, fijn dat het inmiddels weer werkt en bedankt voor het laten weten!