Skip to main content
Antwoord

Al lange tijd een trage en instabiele 1 Gbps verbinding

• November 15, 2025
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste KPN,

Ik ervaar al lange tijd een zeer trage en instabiele internetverbinding. Ondanks dat ik mijn abonnement heb verhoogd naar een hogere snelheid (1000 Mbps), is de snelheid nog steeds veel lager dan beloofd en ik merk geen enkele verbetering.

Ik vraag jullie om dit probleem onmiddellijk op te lossen of mijn contract kosteloos te beëindigen, omdat de dienst niet voldoet aan het afgesproken kwaliteitsniveau.

Met vriendelijke groet,!

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Ayat, welkom op onze community! Zoals Leen al noemt is deze community een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Als je wilt denken we graag mee of er een manier is om je verbinding beter te krijgen maar als je dat stadium al voorbij bent en contact wilt met de klantenservice kun je t beste even bellen. Je kan hiervoor ook een belafspraak maken! 

We hebben hier ook een handig topic over, meestal is dit goed op te lossen namelijk.

2 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • November 15, 2025

Bellen met klantenservice 0800-0402.

Dit is een forum waar klanten elkaar proberen te helpen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 18, 2025

Hoi ​@Ayat, welkom op onze community! Zoals Leen al noemt is deze community een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Als je wilt denken we graag mee of er een manier is om je verbinding beter te krijgen maar als je dat stadium al voorbij bent en contact wilt met de klantenservice kun je t beste even bellen. Je kan hiervoor ook een belafspraak maken! 

We hebben hier ook een handig topic over, meestal is dit goed op te lossen namelijk.