Skip to main content
Beantwoord

Al lange tijd problemen met het internet en uitrol glasvezel laat op zich wachten

• January 24, 2025
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Goedenavond, 

Ik ben echt een beetje perplex. Wij zijn al een tijd klant bij kpn. Al lange tijd problemen met het internet. Meerdere malen uren aan de telefoon gehangen voor een oplossing. Van alles geprobeerd maar problemen blijven. Toen kwam glasvezel om de hoek zetten. Een jaar geleden op een bijeenkomst geweest en aangegeven dat we het met glasvezel wilde proberen want dat was de oplossing volgens jullie. Nu een jaar verder nog geen glasvezel aangesloten.  Vandaag naar de kpn winkel geweest in Rotterdam alexandrium.  

Hier weer mijn problemen  verteld en dat ik elke maand €80 betaald maar er alleen maar problemen en irritatie van Krijgt. Weer de vraag gedaan voor de aansluiting voor glasvezel. 

Wat krijg ik van de medewerker in de winkel te horen:  mevrouw heb maar gewoon geduld of stap maar over naar een ander.  Blijkbaar te veel moeite om klanten tevreden te houden... 

Ik denk dat de enige oplossing dus overstappen is als ik dat als advies van een medewerker krijg. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Channie85, wat jammer dat jullie al lange tijd problemen hebben met het internet en dat de uitrol van glasvezel vertraagd lijkt te zijn  😕

Wat Marlon aangeeft klopt; het wel of niet doen van een aanvraag voor glasvezel heeft geen invloed op de aanleg. Glasvezel wordt per wijk/straat aangelegd en de planning hiervoor kan door een aantal redenen vertraging oplopen. Meer dan afwachten tot de uitrol plaatst zal vinden, kan je niet doen als KPN klant, er is niet iets dat gedaan kan worden om de aanleg te bespoedigen. Als je jouw adresgegevens invult in de Netwerk postcodecheck, krijg je te zien wat de actuele planning is voor jouw adres. Deze planning is niet in beton gegoten, het kan best zijn dat het in de praktijk langer blijkt te duren dan men nu verwacht.

Wat voor problemen ervaar je precies met het internet? Als je hier wat meer uitleg over geeft, kunnen we vanuit de community nog even met je meedenken, misschien valt er wat te verbeteren!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 24, 2025

Dat eerste gedeelte van dat antwoord daar in die winkel is helaas gewoon de actualiteit. Ga er niet op zitten wachten. Want dan duurt het altijd te lang. 

Een aanvraag doen voor glasvezel is in principe nutteloos. Ze gaan gewoon van straat tot straat. Deur tot deur. Iedereen word aangesloten. En mensen die een aanvraag gedaan hebben worden niet eerder aangesloten ofzo.

Maar welke problemen met internet heb je?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2025

Hi ​@Channie85, wat jammer dat jullie al lange tijd problemen hebben met het internet en dat de uitrol van glasvezel vertraagd lijkt te zijn  😕

Wat Marlon aangeeft klopt; het wel of niet doen van een aanvraag voor glasvezel heeft geen invloed op de aanleg. Glasvezel wordt per wijk/straat aangelegd en de planning hiervoor kan door een aantal redenen vertraging oplopen. Meer dan afwachten tot de uitrol plaatst zal vinden, kan je niet doen als KPN klant, er is niet iets dat gedaan kan worden om de aanleg te bespoedigen. Als je jouw adresgegevens invult in de Netwerk postcodecheck, krijg je te zien wat de actuele planning is voor jouw adres. Deze planning is niet in beton gegoten, het kan best zijn dat het in de praktijk langer blijkt te duren dan men nu verwacht.

Wat voor problemen ervaar je precies met het internet? Als je hier wat meer uitleg over geeft, kunnen we vanuit de community nog even met je meedenken, misschien valt er wat te verbeteren!