Skip to main content

Sinds 28 december, werkt internet en televisie plotseling niet meer, na minimaal 6 jaar zonder problemen. Tijdens een lockdown waar veel thuisgewerkt dient te worden is dit uitermate frustrerend. Waarbij tijdelijke 4g bundels op telefoon wekelijks weer nagebeld moeten worden!

3x een bezoek van een monteur van ~3 uur, alle 3 met dezelfde conclusie dat het hardware technisch functioneel was en dat het probleem door de backoffice moest worden opgelost. De backoffice wijst steeds naar andere afdelingen en tickets die aangemaakt worden. Daarbij werd telkens beloofd dat het probleem binnen 5 dagen zou worden opgelost.

Er is geen opvolging en escalaties van klantenservice/backoffice, ik moet zelf steeds nabellen om voortgang te boeken). 

Na wederom een week geen update te hebben ontvangen, besloot ik weer op te bellen vandaag. Het speciale nummer met backoffice werkte helaas niet meer.  Dus heb ik de gewone klantenservice gebeld.

Tot mijn en de helpdesk haar verbazing was de case gesloten zonder oplossing en terugkoppeling.  
De helpdesk gaf aan dit vreemd te vinden, en gaf als oplossing een nieuw en duurder abonnement aan te bieden, zodat de aansluiting opnieuw gerealiseerd zou worden.  Hierbij heb ik aangegeven dat dit uiteraard niet de bedoeling kan zijn en dat KPN al een maand in gebreke is met het gesloten contract.

De enige manier om de case te heropenen was om zaterdag wederom een monteur langs te sturen, zodat hij weer kan constateren dat het probleem in de backoffice opgelost moet worden en een ticket kan aanmaken.

Dit heeft nu al zoveel tijd en frustratie gekost, en ik zie op dit moment geeft horizon waarbij KPN hun hoofddienst gaat leveren volgens contract. zoals het reeds al jaren heeft gewerkt (6 jaar op dit adres).

 

Ik hoop dat dit medium wellicht wel de juiste afdeling kan bereiken, wat naar mijn idee kan het niet zo zijn dat een administratief/configuratie probleem ons in deze tijd van internet&TV onthouden.

 

 

 

 

Hoi @Thomash85 . Welkom op het forum.

Het forum is helaas niet de ideale plek voor dit soort issues. Direct en snel contact is hierbij toch wel gewenst en daarom is 0800 0402 een betere ingang.

Is er ondertussen wel een oplossing voor het probleem?


Probleem is deze week eindelijk verholpen.

Alleen werkt een aantal knoppen op de Telfort afstandsbediening niet (volume omlaag bijv)