Skip to main content

Wij wonen in een appartementencomplex. In maart is de glasvezel aangelegd en opgeleverd, bij ALLE woningen. Nu zijn de bewoners die toen lid zijn geworden van KPN direct aangesloten. Waarom de rest niet?? Nu zoveel maanden later is de status van ons appartement nog steeds standaard. Terwijl er bij andere woningen staat dat ze binnen 4 weken aangesloten worden, bij weer andere dat er glasvezel aanwezig is op dat woonadres. Dit is toch heel raar? Je woont allemaal in 1 gebouw. Alles ligt al in ons appartement, we Kunnen zo geactiveerd worden, waarom niet?

Hoi Agnes, welkom op het forum. 

Ontzettend naar dat jullie nog niet zijn aangesloten. Je zit nu op het forum van de provider KPN, helaas hebben wij hier geen invloed op wie wanneer wordt aangesloten. Daar gaat KPN Netwerk over. Ik denk echter graag mee.

Wat krijg je te zien wanneer je je postcode en huisnummer invule op de website van KPN Netwerk? Eventueel kun je ook contact met ze opnemen om te vragen wat de status hiervan is. Scrol even naar beneden op hun contactpagina voor alle mogelijkheden. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. 


Er staat nog steeds, standaard.

Het haalbaalheidsonderzoek is vorig jaar in maart afgerond. Het is toen bij ons in het appartement aangelegd. Heel raar, mijn buren hebben het wel glasvezel. 

Daarnaast ook, dan weer een appartement niet en ga zo maar door. Wij hebben alles al liggen tot in de meterkast. Ik heb al vele keren contact gehad met KPN netwerk, maar zij geven de aannemer de schuld en de aannemer zegt dat ik bij KPnnetwerk moet zijn. Zo gaat dat als vanaf vorig jaar maart. Ik wordt er gek van. Wij hebben ook nog eens best veel storingen op de tv, heb ik ook al over gebeld, en toen zeiden ze dat het waarschijnlijk opgelost is als we glasvezel hebben. Maar ja, die komt maar niet. In de laatste mail van KPNnetwerk staat dat er een“administratieve fout” was. Nou dat weer. En ga zo maar door, elke keer een andere smoes. En dit alles sinds we KPN+ hebben, hadden we maar gewoon analoog gehouden, want terug kunnen we niet meer, jammer genoeg. Langzamerhand zijn we aan het denken om maar over te stappen naar een andere provider, dit doen we eigenlijk liever niet omdat we al zolang zitten te wachten.. Of kunnen jullie het misschien nog voor ons oplossen?


Alex, zou je iets voor ons kunnen betekenen? Wij worden er moedeloos van.🥺


Hi Agnes, ik kan dit meer dan begrijpen. Ik zou dit met alle plezier voor je willen oplossen, ik kan dit echter helaas niet. Ik heb geen enkele inzage of invloed in het aansluitproces. Dit kan alleen de mensen van netwerkbeheer. Ik kan je alleen adviseren om contact op te nemen. Scrol even naar beneden op hun contactpagina voor alle mogelijkheden.