Skip to main content
Vraag

Al maanden is internet thuis niet stabiel en nu helemaal geen internet meer

• February 11, 2025
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik ben sinds een tijdje klant bij KPN, het internet is nooit heel stabiel geweest, maar sinds een paar maanden valt het regelmatig weg (zowel bedraad als draadloos). Sinds afgelopen Week werkt mijn internet helemaal niet meer, herstarten van modem helpt niet en andere kabels ook niet En de klantenservice lijkt mij niet serieus te nemen of komt in ieder geval niet met een oplossing. Zit ook nog zes maanden aan mijn contract vast, maar heb het idee dat KPN in deze buurt gewoon enorm slecht is aangezien ik ook de enige ben die hierbij zit, er wordt wel al maanden geroepen dat er glasvezel komt, maar dit laat voorlopig nog op zich wachten.. Wat kan ik nog doen? Na alle maanden van problemen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden, en er heel veel tijd en energie ingestopt te hebbenben ik eigenlijk een beetje ten einde raad en zou ik eigenlijk gewoon weg willen bij KPN. Ik ben zelf Slechtziend en heb onderhand gewoon rugklachten gekregen door al het gepiel met stekkers, kabels etc Om dit maar op mijn weinige zicht te kunnen doen. Voor wat hulp aan huis rekent KPN namelijk € 85.

Ik wil gewoon een werkende verbinding, voel me niet serieus genomen en zou eigenlijk van mijn contract af willen na alles wat er gebeurt is, ik voel me hier in onredelijk behandeld. ik zit zonder internet en de facturering gaat gewoon door.

hoor graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 11, 2025

Dag ​@Pyro als u geen internetverbinding heeft dan kunt u de klantenservice 0800-0402 bellen. Er zal dan een monteur gestuurd worden die niets kost tenzij het probleem wordt veroorzaakt door iets na het modem. Dus snel bellen dan is het zo opgelost 😉. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2025

Dit hoor ik al maanden, lijkt wel een bandje… In plaats van iedere keer hetzelfde te herhalen zou ik graag eens echt geholpen willen worden. Ik betaal voor iets wat KPN niet levert.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • February 12, 2025

Dit hoor ik al maanden, lijkt wel een bandje… In plaats van iedere keer hetzelfde te herhalen zou ik graag eens echt geholpen willen worden. Ik betaal voor iets wat KPN niet levert.

Heb je al gebeld dan 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 14, 2025

Goedemorgen ​@Pyro, welkom op de KPN Community. Ik snap dat het knap lastig is wanneer de internetverbinding niet werkt. Als de hele verbinding eruit ligt op het moment van storing dan is contact met de klantenservice toch de kortste klap om uit te zoeken wat er dan speelt. Maar we denken als Community graag met je mee. Je kan altijd de stappen volgen op onze site. Mochten de problemen aanhouden dan kan je ook altijd een terugbelafspraak maken op een moment dat jou dat uitkomt. Maar ook contact via Facebook of X is een optie.