Skip to main content

Wij zitten vanaf gistermiddag al met een storing van internet/TV vanaf 15.30 uur.

Rode lampje van glasvezel bakje brand. Daaronder staat alarm.

Verwacht eindtijd zou zijn half 8 gisteravond. Inmiddels staat dit op half 4 vanmiddag. 

Al tig keer gebeld met kpn en die vertellen mij dat er aan gewerkt wordt. Ook verwezen naar KPN netwerk maar die weten van niks.

Ook verteld dat er iemand bij de straatkast is geweest en dat de storing begonnen is nadat deze monteur daar weg was. Blijkbaar is het nogal moeilijk om daar weer even iemand heen te laten gaan om te kijken of het waarschijnlijk daaraan ligt.

Niemand vertelt mij wat er gebeurt of wat er aan gedaan wordt. Wanneer het opgelost is. Niemand. Boeit ook niet dat je misschien online moet kunnen voor werk.

De eindtijd wordt maar verschoven met steeds 4 uur. Verwacht dat de eindtijd om half 4 verschoven wordt naar half 8.

Ik zou graag willen dat dit opgelost wordt n graag zsm.

 


Je kan er gerust vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt. Soms kunnen problemen erg complex zijn. Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig echter het aantal monteurs is natuurlijk niet onbeperkt. Meer dan wachten kan je niet.


Prima


Ik snap dat het ontzettend balen is dat je geen internet hebt, @Jvdd1975. Maar ik lees in jouw bericht dat KPN ook al aan het werk is om de storing te verhelpen. Meer dan wachten kunnen we op dit moment niet doen. Ik moet je vragen geduld te hebben. De storing kun je ondertussen in de gaten houden via kpn.com/storing.


Ja, geduld hebben. Dat is ook wat ze bij kpn zeggen. Inmiddels 48 uur zonder tv/internet. Snap dat er een storing is, maar dit zou in deze tijd niet moeten kunnen. En niks geen updates of niks. Alleen maar de eindtijd elke keer met 4 uur verschuiven. 


Dat is dan ook een update. Als er meer informatie is om te geven, dan staat dit natuurlijk op kpn.com/storing. Meer kan ik niet voor je doen, sorry. Het is toch echt een kwestie van geduld.


Flauwekul. Er wordt niks geen informatie gegeven. Alleen de eindtijd elke keer 4 uur opschuiven. En makkelijk gezegd als je 3 dagen zonder internet zit in deze tijd. Geduld hebben. Ik heb internet nodig. En kan op dit moment nergens anders heen.

Dus hou maar op met te zeggen geduld hebben. 


Zomaar een tip: Zet een wifi hotspot aan op je mobiel.


Storing opgelost na 3 dagen. Hadden ze dag 1 geluisterd en gelijk iemand langs de straatkast hadden gestuurd (zoals ik had voorgesteld) dan was het de eerste dag al opgelost.

En o jee, wat een verassing. Het aanvragen van een vergoeding werkt niet. En wat ik op het forum lees werkt dat bij niemand. Echt goed bezig.


Flauwekul. Er wordt niks geen informatie gegeven. Alleen de eindtijd elke keer 4 uur opschuiven. En makkelijk gezegd als je 3 dagen zonder internet zit in deze tijd. Geduld hebben. Ik heb internet nodig. En kan op dit moment nergens anders heen.

Dus hou maar op met te zeggen geduld hebben. 

tja bij elke provider kan wel eens een storing optreden (in het ergste geval bij ziggo had ik lange tijd geleden 1 volle week geen vast internet door een kabelbreuk )

het is dan aan de klant om een backup te regelen (gelukkig zijn er unlimited data abbonementen ) en heb ik een router waar ik dus aan de achterkant een usb stick met 4g sim erin kan doen  als WAN failover 


Hartstikke leuk voor jou dat je dat hebt.


Hartstikke leuk voor jou dat je dat hebt.

Misschien een idee voor jou, mocht het nog een keer gebeuren.


Zeg, @Jvdd1975, zullen we het even aardig houden? Andere klanten komen, net als ik, hier om met jou mee te denken. Het is dan niet beleefd om zo passief agressief tegen ons allen te doen. 

Een storing kan voorkomen en we doen er alles aan om deze zo snel mogelijk op te lossen. Maar we zijn hierbij wel afhankelijk van de beschikbaarheid van onze monteurs.

Ik snap dat je graag een vergoeding wilt, want je wilt natuurlijk niet betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken. Het formulier dat je probeert te gebruiken is alleen voor algemene storingen. Voor een vergoeding bij individuele storingen kun je telefonisch contact opnemen via 0800 0402.