Skip to main content
Vraag

Al ruim 2 maanden zonder internet en TV

• November 23, 2025
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Goedenavond, Ik zit momenteel al ruim 2 maanden zonder internet en tv. Het verhaal begint  bij Odido. Odido levert diensten over de glasvezel lijn van KPN  het heeft voor een korte periode gewerkt. Maar de ellende begin toen hij het opeens niet meer deed het rode alarm lampje ging aan en weg was het internet. Na verschillende monteurs te hebben ontvangen moest kpn netwerk komen om dit op te lossen. Via kpn netwerk werd ik doorverbonden met een aannemer die hierover ging en heb een afspraak gemaakt. Toen de dag van de afspraak was aangebroken niemand gezien en ook geen enkele vorm van communicatie ontvangen. Ik heb gebeld werd er gezegd dat er een fout in de planning was gemaakt. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt  je raad het al niemand gekomen. Na 1,5 maand geen internet te hebben gehad heb ik Odido contract ontbonden vanwege wanprestatie.  Vervolgens gebeld met kpn en verhaal uitgelegd en gevraagd als ik over zou stappen KPN het probleem wel snel zou verhelpen er werd gezegd dat kpn hier wel voor zou zorgen. Dus ik een pakket besteld en gewacht tot de aansluit datum.  En ja de lijn werkt zoals verwacht nog steeds niet.  Afspraak gemaakt met installatie monteur vanuit KPN. Die constateerde zoals verwacht dat de lijn het inderdaad niet doet en kpn netwerk dit moet oplossen.  Vervolgens kpn netwerk gebeld weer doorgeschakeld naar die aannemer en weer afspraak gemaakt in de hoop dat ze deze keer de afspraak wel zouden nakomen.  De dag van de afspraak was aangebroken. Afspraak was tussen 2 en half 5. Om 4 uur nog niks gehoord. Ik weer bellen met die aannemer. Ze hadden de uitvoerder gebeld en er gaat zeker weten nog iemand komen vandaag en ik zou van te voren gebeld worden. Heb de hele avond gewacht maar naar niks gehoord te hebben om 7 uur de hoop opgegeven dit is al de zoveelste keer dat kpn netwerk en die aannemer hun afspraken gewoon niet nakomen geen communicatie niks.  Heb vervolgens kpn de provider gebeld en het verhaal verteld. Heb aangegeven dat ik er moe van word dat afspraken steeds niet worden nagekomen. Werd mij verteld dat ik KPN netwerk moet bellen hiervoor. Ik ben geen klant van kpn netwerk maar van kpn de provider. KPN Los dit A.U.B. op voor mij contacteer kpn netwerk en zorg er voor dat zij de volgende afspraak met mij nakomen.

Heb nu een noodpakket met zo’n schijfje die internet geeft maar die geeft maar 16 MBs  dus is geen volwaardige vervanging.

Ik hoop dat kpn hun verantwoordelijkheid neemt en actie onderneemt zodat ik eindelijk weer diensten kan ontvangen over de glasvezel lijn.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 23, 2025

Ik raad u aan om ook een schriftelijke klacht in te dienen via dit formulier  .Op dit forum helpen klanten elkaar en kunnen we wat dit betreft helaas niets voor u doen. Vul uw profiel helemaal in met adres en klantnummer. Wellicht dat een moderater kan kijken hoe het er nu voor staat. De wachttijd is ca 3 dagen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 23, 2025

@Joep1965  Bedankt voor je reactie ik ga zeker een klacht indienen.  Ik heb net mijn profiel aangevuld bedankt voor de tip. 

Ik hoop dat een moderator dit oppakt

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Larking, dit natuurlijk geen fijn begin van jouw abonnement bij KPN. Als ik nu in de systemen kijk, zie ik dat er een afspraak staat gepland voor 1 december om de glasvezel lijn in orde te maken.