Skip to main content
Vraag

Al ruim 7 maanden veel storingen op glasvezel en geen creditatie gekregen

• October 27, 2025
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds 2 jaar klant. Zeker 7,5 maand in 4 verschillende periodes door storingen geen internet gehad. Zeker 12 bezoeken van van Rijn glasvezel. Een ongekend waardeloze club. 

vervolgens 4 maanden geleden wederom een storing, de monteur komt doodleuk niet opdagen op onze geplande afspraak. Vervolgens besluit ik het contract op te zeggen en naar Starlink te wisselen ( helaas geen andere opties wegens nieuwbouwwijk). 

vervolgens maanden normaal mijn facturen moeten betalen en wordt er niet meer geregaard op mijn vragen om mijn contract per direct op te zeggen en de maanden waarop geen internet is geboden te crediteren. De app is waardeloos. Telefonisch volkomen van het kastje naar de muur gestuurd en nu hopende dat via dit forum überhaupt mijn klacht wordt gelezen en ze de maanden crediteren waarop wij geen gebruik konden maken van hun diensten.

2 reacties

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • October 27, 2025

@Geert H Hier kan niemand je klacht verhelpen, beter indienen via:

Klacht indienen

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Geert welkom op de KPN Community. Ik kan begrijpen dat je dan even helemaal klaar mee bent. Ik heb geen zicht op de achterliggende oorzaak van de storing maar als jij langere periodes geen gebruik hebt kunnen maken van jouw diensten dan lijkt het me niet onredelijk om daar een vergoeding voor te wensen.

Ik zie dat ​@Dicksooo je een link van het klachtenformulier heeft gestuurd. Dat zou ook mijn advies zijn zodat een klachtenbehandelaar dit op een rij kan zetten en samen met jou naar een oplossing kan kijken.