Skip to main content

Al weken lang valt de DSL verbinding minimaal 2 x per dag voor 2 a 3 minuten uit. Modem blijft mijns inziens gewoon werken daar ik gewoon op het modem kan inloggen en de DSL satus kan bekijken. Eenmaal ingelogd in op het modem dan staat de DSL uptime weer op 0 uren/dagen.

Een reset van het modem haalt ook totaal niets uit.

Klantenservice via het belnummer is echt een lachtertje en erg klant onvriendelijk. Je wordt afgescheept met een opname die alleen het modem wilt resetten. Wil je dat niet dan wordt de verbinding verbroken en kom je geen stap verder!! 

Helaas heeft het niets of weinig uitgemaakt om de kabels te vervangen. De uitval is wel iets minder dan een paar weken geleden, maar nog steeds aanwezig. 

Laatste uitval is 16 uur geleden. Schermopname met gegevens is van 16 uur online.

 

 


Hè wat rot.. De metingen lijken ook nog steeds niet goed. Dan heb ik bij dezen alsnog een monteur voor je ingepland. Zaterdagochtend tussen 8 en 12 uur. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is, @Bakker63?


KPN monteur geweest, koperlijn was goed. ADSL modem geruild voor een andere, de V12.

Alleen jammer dat ik niet kan inloggen in het modem en wat instellingen kon veranderen zodat mijn netwerk als voorheen werkt. Dus de V12 zit weer in zijn doos en ben er per saldo niets mee opgeschoten.

@Marcia_  iig geval bedank voor het bestellen van de monteur. Nu nog even afwachten of er binnenkort een software update komt voor het niet kunnen inloggen.. Anders gaat die linea directa weer terug.


V12 staat weer aangesloten en het is dus nu afwachten of er een verbetering in de verbinding is.

Inloggen kon na allerlei omwegen ook zodat ik wat instellingen kon veranderen.


Om 1 of andere reden lijkt de uitval met regelmaat terug te komen. Zo dagen geen last om dan in 1 keer weer zonder verbinding te zitten. Heb nu glasvezel van een andere provider, daar heb ik nu al storing zonder dat ik maar 1 minuut verbinding heb gehad dus zo slecht is die paar keer uitval dan weer niet. 😶