Skip to main content
Vraag

Al weken storing tv en internet in seniorenflat

• July 15, 2026
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Postcode 6871ED heeft al wekenlang een storing ! Dit betreft een senioren flat mensen die met deze warmte binnen zitten en dus geen tv kunnen kijken ! En de kpn lost het maar niet op het is een hele grote schande !!! Jullie hebben niet in de gaten dat veel van deze mensen persoonsalarmering hebben die door het slechte internet ook niet werkt dat is levensgevaarlijk! We hebben al zo ontzettend vaak gebeld en al zó vaak gereset ! Om gek van te worden! Zoveel bewoners die jullie in de steek laten . SCHANDE ! Los het op kpn !!

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 15, 2026

Op het forum helpen klanten elkaar dus inhoudelijk kunnen we niets voor je doen. Ik raad je aan de situatie te melden dmv dit formulier.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi ​@LidaRos, welkom op de community! Wat naar dat jij, en de buren ook als ik het goed begrijp, als zo lang problemen ervaren. Op basis van alleen de postcode kan ik ook alleen oppervlakkig informatie terugvinden. Daarmee zie ik dat een storing is afgemeld op 14 juli. Wat zou betekenen dat het inmiddels weer op orde zou moeten zijn. 

Als dat niet zo is, dan moeten we even verder kijken wat er aan de hand is. De kortste klap daarvoor is toch bellen. Je kunt een belafspraak maken, dan nemen we contact met je op op een moment dat jou uitkomt, vandaag of later. De collega kan dan nakijken hoe het nu zit. En waar nodig vervolgstappen doen om hier actie op te krijgen.Â