Skip to main content
Beantwoord

Albert Heijn cadeaukaart ontvangen na aansluiting

• 8 januari 2025
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Goedemiddag,

Vandaag is mijn internet connectie eindelijk aangesloten. Maar mijn abonnement is al in gegaan vanaf 18 dec. Wanneer kan ik de cadeaubonnen van de Albert Heijn verwachten?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Rosa.Als

eduard-w schreef:

Zover ik weet worden cadeaubonnen ect pas minimaal 3 weken na ingaan van het abonnent verstuurd soms zelfs nog een weekje later. Worden altijd pas verstuurd als de bedenktijd voorbij is en je vast zit aan het contract.

Dit klopt als een bus. Specifiek geldt het volgende: 

• 14 dagen na de eerste factuur controleert onze partner of het modem is aangesloten.
    • De verwerkingstijd bij onze partner is maximaal 3 dagen.
  • Onze partner verzendt de code, na verwerking, via de e-mail.
    • In de e-mail staat de scanbare barcode en/of de pincode en uitleg over het inwisselen van de cadeaubon/tegoedbon.
    • We verzenden de code niet naar een ander e-mailadres.

Zodra dit termijn voorbij is dan ontvang je dus inderdaad de cadeaukaart. Veel plezier ermee alvast!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 157 reacties
  • 8 januari 2025

Zover ik weet worden cadeaubonnen ect pas minimaal 3 weken na ingaan van het abonnent verstuurd soms zelfs nog een weekje later. Worden altijd pas verstuurd als de bedenktijd voorbij is en je vast zit aan het contract.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8212 reacties
  • Antwoord
  • 12 januari 2025

Hi ​@Rosa.Als

eduard-w schreef:

Dit klopt als een bus. Specifiek geldt het volgende: 

• 14 dagen na de eerste factuur controleert onze partner of het modem is aangesloten.
    • De verwerkingstijd bij onze partner is maximaal 3 dagen.
  • Onze partner verzendt de code, na verwerking, via de e-mail.
    • In de e-mail staat de scanbare barcode en/of de pincode en uitleg over het inwisselen van de cadeaubon/tegoedbon.
    • We verzenden de code niet naar een ander e-mailadres.

Zodra dit termijn voorbij is dan ontvang je dus inderdaad de cadeaukaart. Veel plezier ermee alvast!