Skip to main content
Beantwoord

Alle diensten van KPN zijn uitgevallen. Wij willen graag een oplossing

• June 11, 2025
  • 11 reacties
  • 172 keer bekeken

Wij hebben sinds vrijdagochtend 6 juni geen enkel kpn signaal meer (internet, tv, vaste telefoon, Schiedam). Er is een kabel defect in de wijk volgens de monteur, door hem die vrijdagmiddag geconstateerd. De reparatie is echter nog steeds niet uitgevoerd. Wij hebben geen KPN mobiel en krijgen daarom geen databundel van hen. Een hotspot kunnen we ook niet geleverd krijgen. Al 2x met klachtenlijn gesproken, maar de enige info is 'het is ingepland en had al lang klaar moeten zijn'. Geen enkele service, zo slecht. Het ergste is dat de medewerker ook helemaal geen zicht/kennis heeft wanneer het echt opgelost wordt of wat er aan de hand is. Het internet is noodzakelijk om te kunnen werken vanuit huis!

Beste antwoord door PeterG

Super vervelend natuurlijk. Ook al omdat Pinksteren een dag extra vertraging geeft. Jullie hebben wel de noodbundel van 100 GB op jullie mobiele telefoons gehad? Mits mobiele kpn abonnementen. 

Dit kan uitsluitend via contact met de klantenservice. En er zal heus wel iets gebeuren. Mogelijk moet er een graaf vergunning aangevraagd. Of toegang tot een (bouw) terrein. 

Bij de klantenservice kunnen ze voor jou de status van het ticket inzien.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook en X.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Aanvulling: wat kunnen wij doen om dit probleem opgelost te krijgen als kpn klantenservice niets doet?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Ik wil een gratis noodpakket met hotspot toegezonden krijgen maar dat werd tot 2x geweigerd in beide gesprekken met de kpn medewerker.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • June 11, 2025

Super vervelend natuurlijk. Ook al omdat Pinksteren een dag extra vertraging geeft. Jullie hebben wel de noodbundel van 100 GB op jullie mobiele telefoons gehad? Mits mobiele kpn abonnementen. 

Dit kan uitsluitend via contact met de klantenservice. En er zal heus wel iets gebeuren. Mogelijk moet er een graaf vergunning aangevraagd. Of toegang tot een (bouw) terrein. 

Bij de klantenservice kunnen ze voor jou de status van het ticket inzien.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook en X.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Dank je wel voor je informatie PeterG, maar we kunnen geen noodbundel van hen krijgen omdat we geen kpn mobiel hebben. Vandaar dat ik van hen gratis een mobiele hotspot met databundel wil omdat er geen zicht op een oplossing is. Dat moet de klantenservice kunnen maar dat weigert de medewerker. Me dunkt dat al 6 dagen zonder service daar wel genoeg reden voor is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Ik vraag dus een fysiek noodpakket.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 11, 2025

Er kan bij mijn weten een usb dongel verstrekt, maar daarvan is de voorraad beperkt. 

En 1 digitenne voor 1 tv. Die heb je ook niet? Die zou wel moeten kunnen nu.

Ook voor het noodpakket contact met de klantenservice opnemen. Kan ook niet via de kpn moderators hier.

Dongel is usb. Dat heeft je telefoon ook niet. 

Over de nood dongel roep ik ​@Ik_Combineer er even bij.

Dat je niet minstens één mobiel abonnement hebt bij dezelfde provider (kpn dus) als je vaste is een keuze die je zelf maakt. Keuzes hebben gevolgen. Heel vervelend in deze situatie. 

Zelf heb ik één mobiel bij kpn. De andere bij Lebara. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 11, 2025

Een monteur kan eigenlijk altijd een mifi pakket (dat is een kleine router met simkaart voor in het stopcontact) en digitenne opsturen. Maar dat biedt helaas niet elke monteur altijd aan. Ik weet dat het via de klantenservice vaak een stuk lastiger is omdat het gekoppeld moet worden aan een storing. (De diensten stoppen namelijk als de storingsticket wordt gesloten)

Dus hoe u nu het beste geholpen kan worden durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Schiedam is net buiten mijn gebied dus kabelschade's daar weet ik niet, en blijkbaar lukt dat noodpakket niet bij u via de klantenservice. En eer dat er een nieuwe monteur is gepland, gekomen en die een noodpakket heeft verzonden ga ik er vanuit dat het wel al is opgelost. Dus linksom of rechtsom is het gewoon lastig.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Dank je wel voor de verduidelijking Ik_Combineer. Ik heb mijn kans op noodpakket dus voorbij laten gaan toen ik vrijdag de monteur aan de lijn had. Ik bel morgen maar weer opnieuw met de klantenservice als het nog niet is opgelost en probeer dan weer het noodpakket te krijgen. Als ik daar maar eens serieus werd genomen en echt antwoord krijg op wanneer de reparatie gaat plaatsvinden, dat zou vooral mijn frustratie verminderen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 11, 2025

Het is uiterst vervelend alleen die reparatie is uitbesteed aan een onderaannemer (zeer waarschijnlijk Hanab Telecom) en die hebben een planning die de klantenservice niet ziet. Dat proces zou in mijn ogen echt beter moeten maar voor nu is het helaas niet anders.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2025

Het probleem is woensdagavond opgelost. Gelukkig.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 13, 2025

Heel erg fijn dat het is opgelost ​@Liesbeth007!

Alle betrokken partijen proberen een verstoring zoals deze zo snel mogelijk te verhelpen, helaas net de pech dat Pinksteren er tussen zat waardoor het wat langer geduurd heeft 😬 Excuus voor deze vertraging!