Skip to main content
Antwoord

Allemaal problemen na wifi software update oktober 2025

• November 12, 2025
  • 2 reacties
  • 250 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds de software update in oktober 2025 weer een aaneenschakeling van internetproblemen.

• eerst verbinding met de zonnepanneelomvormer verbroken
  • vervolgens slechte en of geen verbinding met wifi op andere apparatuur
  • check in KPN-app geeft vermelding ‘niet verbonden met thuisnetwerk’
  • servicedesk gebeld, medewerker ziet storing, moet met manager overleggen, na 5 minuten verbinding verbroken
  • opnieuw gebeld, advies: ga naar een KPN-winkel en regel een monteur.

Dit fenomeen heeft zich ook in 2024 voorgedaan. 10-talle telefoongesprekken met de servicesdesk, 5 monteurs (3 maal modem vervangen, van V10 naar 12 en weer terug naar 10, nieuw glasvezelkastje) en een bezoek aan de winkel later, bracht na 4 maanden een oplossing (alles deed het weer).

Gaan we nu weer dit traject in?

Ik zie een graag een oplossing en geen instructies die geen oplossing bieden.

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey ​@Louwietje, jammer te horen dat je problemen ervaart op dit moment.

Kun je me vertellen of je nog steeds de V10 hebt en welke softwareversie daar opstaat? Dat kun je zien direct op de inlogpagina van je modem. Die bereik je via 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn.

Dan kunnen we van daaruit verder bespreken wat je precies aan problemen ervaart en wat eraan gedaan kan worden.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hey ​@Louwietje, jammer te horen dat je problemen ervaart op dit moment.

Kun je me vertellen of je nog steeds de V10 hebt en welke softwareversie daar opstaat? Dat kun je zien direct op de inlogpagina van je modem. Die bereik je via 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn.

Dan kunnen we van daaruit verder bespreken wat je precies aan problemen ervaart en wat eraan gedaan kan worden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 21, 2025

alle kabels opnieuw aangesloten, restart en tot nu toe doet alles het weer.