Skip to main content

Heb een alles in een pakket van €73.85 standaard terwijl veel vrienden en familie die ook kpn hebben veel minder betalen .Hoe is mijn pakket opgebouwd? Ik kom er niet achter er zal in mijn pakket wel veel inzitten wat ik niet gebruik maar wel betaal.Als ik nu een pakket van kpn zou afnemen met wat ik nu gebruik kom ik op €59.50 dat vind ik een groot verschil. Graag uitleg hierover.Ben eens gaan kijken bij andere aanbieders waar ik voor wat ik nu heb veel goedkoper uit ben.

Groeten Jan van den beuken.


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @jan vb ,

Zoals je zelf al opmerkt, betaal je waarschijnlijk in jouw huidige abonnement voor onderdelen die je niet (meer) gebruikt.  

Je kunt jouw abonnement zelf aanpassen via Mijn KPN of bv door te bellen met 0800-0402. Je gaat dan automatisch over op KPN Hussel. 

 

Internet thuis kost minimaal 42,50: 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (Lees ESPN voor Fox Sports) 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

Check wel even goed of je eventueel bepaalde voordelen gaat mislopen zoals bv een gratis pluspakket of een gratis ESPN-pakket (voorheen Fox Sportpakket) De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen. Daarbij opgemerkt dat je bij de goedkoopste mobile abonnementen tegen wording nog maar 2,50 euro per maand korting krijgt. 

 

 

 


Misschien heb je er nog Belonbeperkt in zitten? En bel je nooit meer met de vaste….

Verder variabele kosten als bellen en films huren niet meerekenen.


Mijn standaard alles in 1 pakket kost nu 82,95  op de factuur staat dit niet gespecificeerd. Als ik via de website hetzelfde pakket aan zou vragen ben ik tientjes goedkoper uit! Hoe kan dit?? Ik ben al járen zo'n slapende klant maar sta op het punt om over te stappen nu!!


Mijn standaard alles in 1 pakket kost nu 82,95  op de factuur staat dit niet gespecificeerd. Als ik via de website hetzelfde pakket aan zou vragen ben ik tientjes goedkoper uit! Hoe kan dit?? Ik ben al járen zo'n slapende klant maar sta op het punt om over te stappen nu!!

Uw huidige abonnement bevat "gratis" Spotify. Waarvan de prijs gewoon bij de pakketprijs zit inbegrepen. Mogelijk gebruikt u dat helemaal niet?

Als u een nieuw abonnement afsluit zonder Spotify is dat goedkoper ja. Dan zou u uitkomen op 62 euro.

Indien u dit wilt: bel de helpdesk op 0800-0402. En vraag om uw abonnement om te laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. U krijgt daarbij ook nieuwe tv ontvangers. Maar let op: ondertiteling via teletekst werkt niet meer op deze ontvangers. 

Als u ook een mobiel abonnement heeft krijgt u het gratis Pluspakket. Dit kunt u niet meer omruilen voor gratis ESPN. Dat kon bij het Alles-in-1 Standaard abonnement wel. 


Spotify kost inderdaad 9.99 per maand. Mobiel van KPN heb ik al niet meer (mijn bereik was een stuk slechter dan van mijn partner bij een andere provider) dus inderdaad ook geen pluspakket meer.

Bij de specificaties van mijn factuur staat achter de kosten van Spotify een - vandaar mijn verwarring.

Ik betaal dus al bijna 2 jaar te veel verdorie 🤔