Skip to main content
Ik wil mijn internet pakket aanpassen en zit al tijden niet meer vast aan een abonnementstijd. Als ik het pakket aanpas, zit ik dat automatisch daar voor een jaar aan vast?

Kan het niet terugvinden in de documentatie.

Vast bedankt!
Goede vraag, RJA! In de basis is het antwoord: nee. Als je het pakket wijzigt, krijg je geen nieuw contract. Daar kan een uitzondering op zijn. Als je het pakket op zo'n manier wijzigt dat er een korting beschikbaar is en toegepast wordt, dan krijg je wel een nieuw jaarcontract. Als je wilt kan ik dit voor je controleren. Vul dan je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Geef ook even aan wat je zou willen wijzigen. Dat mag hier in het topic. Als je het liever privé houdt, vermeldt het dan in het veld 'persoonlijke opmerking' op je profiel.
Dank je voor je reactie! Profielgegevens zijn aangepast.

Het is niet zo spannend, ik wil van de huidige situatie: internet + bellen thuis instap, naar:

Internet (met behoud van tel.nr) en snel internet voor buitengebied(geen kosten aan verbonden).

Qua kosten maakt het niet heel veel uit, internet zou er sneller van moeten worden.

Voor mij dus van belang dat ik, als ik dat doe, niet vast zit aan een nieuw jaarcontract en dus maandelijks op kan zeggen indien wenselijk.

Ik hoor het graag, vast bedankt voor de moeite!
Ik heb voor je gekeken, en je kunt die wijziging maken. Alleen is er dan inderdaad een korting beschikbaar. Waardoor je, als je dit zelf doet, wel een nieuw jaarcontract krijgt. Ik kan het hier voor je aanpassen waarbij ik kan aangeven dat je de korting niet wilt, het abonnement blijft dan maandelijks opzegbaar. Je nieuwe maandbedrag (met behoud van je telefoonnummer en de Digitenne) is dan €58. Als dit akkoord is hoor ik het graag, dan voer ik het door.
€ 58,— is inderdaad ook het bedrag waar ik op uit kwam. Ben echter geen korting tegen gekomen.

Als je het voor mij door wilt voeren (inderdaad zonder de korting dan), zou heel fijn zijn.

Alvast bedankt!
Ik heb het bij dezen voor je doorgevoerd, @RJA Hoef. Je krijgt een bevestiging per e-mail. Je krijgt thuisgestuurd het pakket voor Sneller Internet Buitengebied (en indien nodig ook een nieuwe Experia Box). Vanaf 7 juni zal het Sneller Internet Buitengebied actief zijn.



Nog wel even belangrijk om te benoemen: het is inmiddels 1 juni. Dat wil zeggen dat de jaarlijkse prijsaanpassingen zijn ingegaan (meer info daarover hier). Concreet voor jou betekent dit dat Digitenne €1,50 per maand duurder is geworden, en het Internetabonnement €1. Waardoor je totale maandelijkse bedrag komt op €60,50
Hallo Erik,

Dank voor de aanpassing en de moeite, de bevestiging heb ik inmiddels binnen. Zou nu goed moeten komen.

Goed dat je datum van 1 juni vermeld mbt prijsaanpassingen. Dat stond in de site nergens vermeld. Is wellicht een tip om ook mee op de site, geeft wel meer duidelijkheid.
Graag gedaan :)



Dank voor je feedback, ook. We hebben alle klanten in april per mail geïnformeerd over de aanstaande wijzigingen voor hun abonnement. Op de site wordt, na het bestellen (voor nieuwe klanten), het in de bevestiging aangegeven dat de prijzen veranderen per 1 juni. Voor bestaande klanten die wijzigen via de MijnKPN wordt dit niet gedaan omdat er al mail verstuurd is met een link naar de infopagina. En op de infopagina kun je ook vinden over hoe andere abonnementen en dergelijke wijzigen.