Skip to main content

Ik ben nu meer als 50 jaar lid begonnen bij PTT nu KPN heb telefoon tv internet en mobiele abonnement maar heb niet een keer een cadeau ontvangen als trouwe klant,

Het zou leuk zijn als oude trouwe klanten eens iets aangeboden kregen zonder er weer een extra dienst bij te nemen tegen betaling,! Een waardering voor trouwe klanten is nooit mis het laat dan ook het karakter zien van een bedrijf.

@cena KPN heeft voor vaste klanten maandelijks leuke dingen en de ene keer zit er wel wat bij voor je en de andere keer niet.

Dit is de maand augustus,

Verder als je aanbiedingen wilt kan je nog wel eens bellen met de klantenservice.

Hier op het forum doen ze geen aanbiedingen 


Ik weet ook wel dat op een forum geen aanbiedingen worden gegeven het gaat om het kenbaar maken dat KPN weinig tot niks doet voor oude trouwe klanten, het kan wel eens zijn dat er iets wordt gedaan voor jongeren en dan meestal in het noorden van het land,

KPN laat oudere trouwe klanten gewoon in de koude staan en kom aub niet met zender v/d maand of een gratis film waar geen hond naar kijkt,

Dat KPN eens iets geeft aan trouwe klanten zonder dat er weer een extra abonnement aan vast zit, voorbeeld: ik werd benaderd voor verlenging van mijn abonnement en hij bood mij een tablet aan LOL maar wel met een extra abonnement, KPN geeft massa geld uit voor het trekken van nieuwe klanten die na twee jaar weer opstappen voor een cadeau bij een andere provider, 

LOL


Maar wat zou u dan willen? Kom niet aan met vaste klanten korting want dat doet geen enkel bedrijf. 


Je ben ook klant bij KPN en geen lid, lid ben je van een vereniging. @cena 

Als commerciële maatschappijen klanten steeds maar cadeaus en/of korting gaan geven gaat voor iedereen de prijs omhoog of de aandeelhouders krijgen minder winstuitkering, nou die laatsten accepteren dat niet en moeten de klanten er voor opdraaien.

Nou ik heb geen zin in een hogere abo-prijs omdat andere klanten zo nodig  (meer) korting willen hebben.

 


Ik ben nu meer als 50 jaar lid begonnen bij PTT nu KPN heb telefoon tv internet en mobiele abonnement maar heb niet een keer een cadeau ontvangen als trouwe klant...

Hoeft kennelijk niet ook. Want u blijft toch wel. Dus waarom zou KPN u een cadeautje geven? Nutteloos toch? Dat zou geldverspilling zijn.


Maar wat zou u dan willen? Kom niet aan met vaste klanten korting want dat doet geen enkel bedrijf. 

Oh, mijn energie leverancier doet dit wel degelijk. Hoe langer we klant zijn hoe hoger de korting. Op dit moment toch 10%.

 

Klanten vanaf het Ptt tijdperk hebben natuurlijk nooit een welkomst korting gekregen, die klanten zijn de basis van het bedrijf deze zorgen voor een vaste inkomstenbron.

Helemaal klanten die nog de twee of drie maandelijkse vastrecht vergoeding voor de telefoon aansluiting betalen. Gelukkig zijn dat er niet veel of nog beter geen enkele meer.


Maar wat zou u dan willen? Kom niet aan met vaste klanten korting want dat doet geen enkel bedrijf. 

Oh, mijn energie leverancier doet dit wel degelijk. Hoe langer we klant zijn hoe hoger de korting. Op dit moment toch 10%.

Ja... eerst de prijs verhogen en dan 10 % korting geven. Waardoor je effectief hetzelfde betaald als een andere klant die nog maar 1 jaar klant is 😁

Bij energie is dat makkelijk want erg ondoorzichtige prijstellingen. Hoogte is afhankelijk van je verbruik / regio enzo waardoor iedereen zo ongeveer een andere prijs betaald en vergelijken zo heel moeilijk is.


Mee eens @Nick83 je moet het maar willen geloven dat je echt korting krijgt.

Dat is bijna niet anders dan korting voor klanten met een  kaart van de supermarkt.


Je bent tevreden @cena, anders ben je niet zomaar al 50 jaar klant bij KPN en voorgangers. Vragen en/of melden staat inderdaad vrij. Maar uiteindelijk betaal je als klant hoe dan ook zelf mee aan cadeautjes, acties, aanbiedingen en of kortingen. 


.


Ik ben nu meer als 50 jaar lid begonnen bij PTT nu KPN heb telefoon tv internet en mobiele abonnement maar heb niet een keer een cadeau ontvangen als trouwe klant,

Je zou ook jezelf een cadeau kunnen geven om je 50 jarige klant periode te vieren! Van KPN gaat u alleen maar diensten tegen betaling krijgen, KPN is natuurlijk geen Sinterklaas! 


Ik vind jullie antwoorden onbeschoft beledigend zels asociaal waarom zou een bestaande oude klant geen cadeau kunnen krijgen maar alleen nieuwe klanten het gaat hier om eerlijkheid en gelijkwaardigheid,

Nieuwe klanten kosten meer dan klanten die al jaren klant zijn,

IK merk dat de normen en waarden ver te zoeken zijn op dit forum.

 


@cena Jouw wens is gewoon niet realistisch! En onbetaalbaar. Logisch dat mensen dan zo reageren. Wat overigens gewoon de waarheid en niets asociaals aan is. 

 

Je hebt een zakelijke overeenkomst met KPN. Je krijgt waar je voor betaalt. Niet tevreden? Dan moet je overstappen naar een andere provider. Probeer er maar een te vinden die vaste klanten beloont zoals jij zou willen, dat gaat je niet lukken. 


Stel kpn geeft iedere bestaande klant € 10,00 korting per maand. Dan kost dat dus 2,5 miljoen x € 10,00 is 25 miljoen per maand.  U begrijpt vast wel dat wordt de ondergang van kpn.


Ik vind jullie antwoorden onbeschoft beledigend zels asociaal waarom zou een bestaande oude klant geen cadeau kunnen krijgen…

Waarom wel? Wat is het nut daarvan?

...maar alleen nieuwe klanten…

Nieuwe klanten worden met een kadootje of een korting binnen gelokt. Maar bestaande klanten zijn al binnen en de meeste gaan toch niet weg. Dus wat is het nut van kadootjes uitdelen aan bestaande klanten? 

Dan kunt u zeggen dat dit respectloos is of onbeschoft. Maar zo werkt het gewoon. De afweging om wel of geen kadootjes uit te delen is gewoon een zakelijke beslissing die gemaakt word op basis van feitelijke cijfers en niet op basis van emotie.


Ik vind jullie antwoorden onbeschoft beledigend zels asociaal 

Dat zal wel meevallen @cena 

Als dat echt zo was had het moderatieteam allang ingegrepen.

Je bent ook geen lid van KPN, zoals bij een gezelligheidsvereniging, maar klant van een commercieel bedrijf dat winst probeert te maken voor investeringen, verbeteringen en uitkeringen aan aandeelhouders en daar horen geen cadeaus bij, want dat gaat ten koste van de winst en de bestaanszekerheid van het bedrijf.

En we willen toch geen van allen dat KPN op de fles gaat en we weer moeten communiceren met rooksignalen en postduiven???😉😎


@Gertjan Woudenberg

Het is helemaal niet te begrijpen dat jullie zo'n antwoorden geven het geeft alleen maar aan dat de normen en waarden ver te zoeken zijn hier! Ik ben opgevoed met goede normen en waarden om trouwe klanten te belonen! En wat jullie allemaal roepen van kortingen geven dat heb ik niet benoemd dat zijn jullie gedachten ik heb het over een kleinigheid voor vaste trouwe klanten, 

Doe toch eens normaal!!!!!


@cena de mensen die tot nog toe reageren zijn net als jij klant.

 

Verder als je wat vaker hier op t forum zou kijken zou je zien dat er regelmatig wat wordt aangeboden.

Zo heb ik al enkele keren koffie met korting gehaald en van de week zelfs een leuke handdoek gekregen.

Het is dus als klant ook slim om je neus te laten zien.

Actief hier mee doen op het forum zorgt er ook voor dat je kan worden uitgenodigd voor bijeenkomsten.

 


Hoi @cena . Dit is een community waar voornamelijk klanten (en geïnteresseerden) elkaar helpen.  Nu snap ik wel dat de antwoorden vrij ‘direct’ zijn maar ik kan er niks onbeschofts in ontdekken.  

Voor trouwe klanten zijn er de blijvende voordelen die je krijgt doordat je verschillende diensten van ons afneemt.  En rond kerst en sinterklaas zijn er vaak kleine attenties.  Dat is ons beleid en het is voor ons onmogelijk om iedereen zulke grote kortingen en/of cadeaus te geven als sommige van onze nieuwe klanten krijgen.  Dat zou ons faillissement betekenen.  Ik hoop dat je hier begrip voor hebt. 


... en van de week zelfs een leuke handdoek gekregen.

Hoe heeft u die gekregen? 


Hoe heeft u die gekregen? 

Mee doen aan een foto wedstrijdje hier op het forum.

 


Mee doen aan een foto wedstrijdje hier op het forum.

Dat topic heb ik dan gemist...


Dat topic heb ik dan gemist...

Was een sticky topic op de hoofdpagina, bijna niet te missen!


Misschien zie jij niks verkeerds?

En weer hetzelfde over kortingen en grote cadeaus IETS WAT IK NIET BENOEM! Ik heb het over een kleinigheid voor trouwe klanten en niet een kopje koffie in het noorden van het land of een pocket boekje en een filmpje dat ik ook al heb in mijn pluspakket dus geen extraatje voor klanten zoals ik.


Maar wat bedoel je dan???

 

Want geen grote kados of kortingen maar ook geen kleinigheidje?

Wat dan wel?


Reageer