Skip to main content

Ik wil mijn onbeperkt data mobiel abonnement nemen en mijn internet abonnement opzeggen. Thuis gebruik ik de hotspot van m’n mobiel om met andere apparaten te kunnen internetten. Ik woon alleen dus geen issues met andere gebruikers. Zijn er nadelen aan deze oplossing?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @marcso, welkom op ons forum!

Je zou dit inderdaad zou kunnen doen. Het enige ‘nadeel’ wat ik kan bedenken, is het daglimiet van 5 GB. Hoewel Unlimited Data echt onbeperkt is, zijn er wel een aantal regels die we moeten aanhouden om misbruik te voorkomen. Als je op één dag meer dan 5 GB internet nodig hebt, dan kun je na de eerste 5 GB zo vaak als je wilt gratis 1 GB extra data activeren via sms of MijnKPN. Zet je deze extra bundel niet aan? Dan verlagen we je internetsnelheid. Je betaalt dus nooit extra voor je data. Ik weet niet hoe ideaal dit is als je jouw telefoon als hotspot voor al jouw apparaten gebruikt, maar het is dus wel mogelijk.


Bedankt voor je reactie. Het bevestigd wat ik al dacht. 

 


5 gb per dag is niet veel hoor. Met wat filmpjes kijken met je daar zo doorheen.


Ook zit er (wat) tijd tussen het moment van aanvragen en activeren van een zo'n extra GB aan data en in de tussentijd zit je dus wel met zeer langzaam Internet.


5 gb per dag is niet veel hoor. Met wat filmpjes kijken met je daar zo doorheen.

Ik maak dat in een maand nog niet op over de vaste lijn.

Maar ik stream dan ook niets.

 


Ik wil mijn onbeperkt data mobiel abonnement nemen en mijn internet abonnement opzeggen. Thuis gebruik ik de hotspot van m’n mobiel om met andere apparaten te kunnen internetten. Ik woon alleen dus geen issues met andere gebruikers. Zijn er nadelen aan deze oplossing?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Als je er ook tv mee wilt kijken in HD of UHD lijkt me dat nog geen fijne oplossing.

 


5 gb per dag is niet veel hoor. Met wat filmpjes kijken met je daar zo doorheen.

Ik maak dat in een maand nog niet op over de vaste lijn.

Maar ik stream dan ook niets.

Bij ons is dat 's avonds in 55 minuten op.