Skip to main content

Ik heb al een paar updates gehad. En nu weer net alles weer redelijk draaiend, regelmatig wegvallende wifi of slechte verbinding.  En er komt weer een nieuw update. Iedere update  ( circa mnd) kan ik alles weer opnieuw instellen.  Hopelijk is het onderhand klaar! Of zit er nog meer aan te komen augustus september komt de glasvezel. Het erge is voor de verhuizing had ik  glasvezel en in het nieuwe appartement was nog geen glasvezel. Dus gewoon via telefoonlijn en ja zeker geen enkel probleem tot de updates.  

Updates zijn nooit klaar (gelukkig) @Marrien , software kan steeds verder verbeterd en/of uitgebreid worden. Kijk maar eens naar de apps op je mobiel, die worden dagelijks, soms meerdere malen per dag bijgewerkt.

 


Ik begrijp wel dat updates belangrijk kunnen. Op mijn telefoon merk ik niets van apps updaten. Maar bij kpn ben ik de laatste dag haast een halve dag aan het opnieuw instellen bezig geweest en het duurde ruim een dag voordat de verbinding weer goed was na een paar aanpassingen. En de maand ervoor was wel beter maar ook niet soepel. Maar voorheen waren er ook niet zoveel updates toch. In mijn vorige woning met glasvezel misschien 1 of 2 x per jaar?


KPN is met een belangrijke update-operatie bezig om alle gangbare modem/routers en wifi-versterkers van gelijksoortige software te voorzien, zodat deze kunnen samenwerken, e.e.a. moet dit jaar afgerond zijn is de bedoeling, vandaar dat je misschien vaker updates krijgt dan gemiddeld @Marrien 


Reageer