Skip to main content
Beantwoord

Ander netwerk op wifi versterker

  • April 14, 2020
  • 6 reacties
  • 247 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wifi versterker geeft buiten het huis (ook) wifi netwerk (sterk signaal) wat waarschijnlijk in het begin is aangemaakt. Hoe kom ik daarbij (of op z'n minst het wachtwoord daarvoor kan achterhalen?)

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Weltevree55 , even inloggen in de versterker dan kun je het wachtwoord van het gastaccount aanpassen of het gastaccount uitzetten.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 14, 2020

Welke wifi versterker heeft u? Zwart of wit? Rond of vierkant? Weet u zeker da dat betreffende netwerk uit uw versterker komt? Is het niet van de buren? Als u de stekker er even uit trekt, is dat netwerk dan weg? In principe kunnen de versterkers maar 1 netwerk uitzenden. Eventueel ook een gastennetwerk, maar dat moet u dan zelf ingesteld hebben.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 14, 2020

Welke wifi versterker heeft u? Zwart of wit? Rond of vierkant? Weet u zeker da dat betreffende netwerk uit uw versterker komt? Is het niet van de buren? Als u de stekker er even uit trekt, is dat netwerk dan weg? In principe kunnen de versterkers maar 1 netwerk uitzenden. Eventueel ook een gastennetwerk, maar dat moet u dan zelf ingesteld hebben.

Wit, vierkant. Waarschijnlijk gastaccount maar ik weet dus het wachtwoord niet meer ..


  • Antwoord
  • April 14, 2020

Hallo @Weltevree55 , even inloggen in de versterker dan kun je het wachtwoord van het gastaccount aanpassen of het gastaccount uitzetten.

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Weltevree55, welkom! Is het inmiddels gelukt met de tip van JanD? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 19, 2020

Hallo Marcia,  Via welk adres moet ik inloggen in de Wifi versterker? Ik krijg alleen een adres voor de experiabox (waarvan ik trouwens ook mijn wachtwoord niet meer heb..). Paar keer gezocht op forum maar krijg foutmelding bij bv http://192.168.2.149/.

Met http://192.168.2.254/ krijg ik: Welkom bij H369A. Log alsjeblieft in. (gebruikersnaam: Admin).. Is dit dan mijn versterker of de Experiabox ?!


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • April 21, 2020

Het gaat inderdaad via http://192.168.2.149/. Welke foutmelding krijg je te zien? Misschien een screenshot? Hier is de handleiding trouwens: https://www.kpn.com/internet/wifi-versterker/handleidingen.htm#!/device/kpn/wifi-versterker