Skip to main content

Ik wil ook een ander ip adres. Ik word lastig gevallen doordat mensen mijn ip adres hebben gekregen daar ik die zichtbaar heb.

Hoe maak ik die onzichtbaar en hoe krijg ik een nieuw ip ( ik zou er 10 hebben hadden ze geloof ik gezegt)

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Zoals je in dit topic kunt lezen krijg je geen ander ip.


hoe maak ik het dan onzichtbaar?

 


Door te werken via een VPN server.


Waar is je IP adres dan zichtbaar? Normaal gesproken is dat helemaal nergens zichtbaar. KPN geeft je IP zelfs niet. Je kunt er wel achter komen met speciale sites. Heb je dat ooit gedaan en je IP vervolgens ergens vermeld?

Waar wordt je op lastig gevallen? Email, telefoon, Facebook?


Elke website die je bezoekt ziet je ip adres. In veel games is het ook mogenlijk om achter het ip van de tegenspelers te komen.


ja klopt nick83 en als je in games een verkeerder beheerder of mod hebt gebruikt die je ip voor vereerde doeleinden. Daar ben ik dus achter gekomen.

vandaar dat ik ook een ander ip wil.


@PeterG 

het is eenvoudig om achter je ip of van een ander te komen er zijn verschillende sites voor en avast laat het me ook weten.

Facebook heb ik afgeschaft email en bezoeken van andere gerelativeerde sites.

 


Iemand anders kan uw ip niet gebruiken. Zo werkt het niet. 

Wat ervaart u precies? Welke problemen loopt u tegenaan?


Hoi @WoltersGemma, welkom op het forum! Het is helaas niet mogelijk om een ander IP adres te krijgen. Ik begrijp dat je nu lastig gevallen wordt. In de praktijk houdt dat na verloop van tijd vaak vanzelf op. Wat niet wegneemt dat het in de tussentijd erg irritant is. Als je van plan bent om te blijven gamen met hetzelfde spel/dezelfde mensen raad ik je aan om een VPN te gebruiken zodat je eigen IP niet zichtbaar is. 


Met een VPN zal de ping niet beter worden.


naja dan zal ik moeten uitgaan zoeken wat een VPN is en hoe het werkt 

Dankzij de Corona tijdperk is er toch niet veel te doen.

Dank je wel Erik