Skip to main content

Na een jaar bij T-Mobile uitgehangen te hebben heb ik zojuist een aanvraag gedaan om weer terug te komen bij KPN. Echter heb ik een vraag over de NTU. Vorig jaar is de NTU vervangen door de monteur voor 1 die nodig was voor de aansluiting van T-Mobile. Deze is compleet anders dan die van KPN. Wordt er nu voor oplevering een nieuw exemplaar geleverd en dien ik deze dan zelf te moeten installeren. Kan hier weinig info over vinden.

Als het goed is zal er weer een monteur langs moeten komen om de NTU van KPN te plaatsen.

 

Mag ik vragen waarom je de stap terug naar KPN maakt?

Ik heb wel zo'n vermoeden maar ik hoor het graag van een ervaringsdeskundige.


Dit kon ik herover vinden bij de aanvraag:

Ons pakket is zo eenvoudig aan te sluiten, dat iedereen het zelf kan binnen twintig minuten. Je sluit het pakket binnen een paar simpele stappen aan. Mocht je ergens niet uitkomen, dan kun je ons altijd gratis bellen of onze online tools gebruiken. In sommige gevallen is een monteur noodzakelijk. Hiervan brengen we je na of tijdens je bestelling op de hoogte. Op deze manier garandeert KPN altijd een zorgeloze aansluiting.

Even afwachten dus.

Ik stap weer terug want ondanks dat T-Mobile goedkoop is en redelijk stabiel is, mis ik echt het puntje op de “i”. Opnemen op een harddisk recorder vind ik redelijk ouderwets. De TV boxen zijn redelijk kaal en bieden zeer weinig extra. De afstand bediening voelt zeer goedkoop aan. Ben nu bijna een jaar klant bij T-Mobile en als ik zie welke grote stappen KPN weer gezet heeft in extra dingen zoals een app voor de LG smart TV, beter TV box met bluetooth afstand bedienen, gebruik van (eigen) Fritzbox etc, etc. T-Mobile gaat ergens dit jaar hun platvorm aanpassen, maar daar ga ik niet meer op wachten. Dus genoeg redenen om over te stappen.


Ik was van plan om juist van kpn naar t-mobile te gaan

Maar in mijn gebied was max 100/100 glasvezel mogelijk

en het public ip adres veranderd vaak bij t-mobile

daarom de stap niet gemaakt


Ha @Erwin Versteeg, welkom terug! Leuk dat je de overstap terug maakt. Het klopt helemaal wat wjb zegt: je krijgt gewoon weer een NTU van KPN en een monteur die deze komt installeren. Mocht je nog andere vragen hebben, nu of later, weet je ons te vinden!


Ha @Erwin Versteeg, welkom terug! Leuk dat je de overstap terug maakt. Het klopt helemaal wat wjb zegt: je krijgt gewoon weer een NTU van KPN en een monteur die deze komt installeren. Mocht je nog andere vragen hebben, nu of later, weet je ons te vinden!

Had inderdaad al een mail gehad met een afspraak voor een monteur. Top geregeld weer 👍🏻. Nu nog even 3 maanden T-Mobile uitzitten 😒


Dat gaat je ongetwijfeld lukken 😉.


Dat gaat je ongetwijfeld lukken 😉.

Dat kan anders best lastig zijn hoor, nog drie maanden T-Mobile ... pfff. :wink: