Skip to main content
Beantwoord

andere provider beweert dat ik een contract hebt afgesloten met hun.

  • December 21, 2020
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Caiway beweert een jaarcontract met mij te hebben afgesloten maar het is mij niet bekend. Ik krijg ook geen bewijs  toegestuurd maar omdat ze mijn gegevens hebben wordt er wel geld afgeschreven. Hoe kom ik van ze af?

Beste antwoord door SledgehammerNL

Contract opvragen (inclusief akkoord wat gegeven is) en storneren. Als je 100% weet dat je geen contract hebt afgesloten dan ben je dus ook geen verplichting aangegaan. Laat hun eerst eens aantonen dat jij het aangevraagd hebt. Waarschijnlijk is er een fout gemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Contract opvragen (inclusief akkoord wat gegeven is) en storneren. Als je 100% weet dat je geen contract hebt afgesloten dan ben je dus ook geen verplichting aangegaan. Laat hun eerst eens aantonen dat jij het aangevraagd hebt. Waarschijnlijk is er een fout gemaakt.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 27, 2020

We hebben geen reactie meer van je gezien, dus ik neem aan dat je het via Caiway hebt kunnen oplossen. Als dit niet zo is, neem dat zo snel mogelijk contact op met Caiway! Als je de situatie daar uitlegt, weet ik zeker dat ze je helpen dit opgelost te krijgen. Op zijn minst kunnen ze achterhalen hoe de bestelling op jou naam terecht is gekomen. Succes!   :blush:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2020

Caiway oplossing zoeken? Ik ben al weken met ze bezig en ze willen mij aan een jaarcontract houden.

Sorry helaas deugt deze organisatie niet.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 28, 2020

:disappointed_relieved: Dat het een jaarcontract is zou in de voorwaarden moeten staan van het contract? Dit moeten ze eenvoudig aan je kunnen aantonen, lijkt me. In ieder geval een vervelende situatie. Hopelijk bevallen de diensten die je hebt van hun wel.