Skip to main content

Enige tijd geleden besloten we om van Ziggo naar KPN over te stappen. Op 7april jl. kwam daarvoor een monteur , die door het coronavirus geen kabels mocht trekken.  We maakten een nieuwe afspraak voor 8 mei as. Nu maken we ons zorgen dat er weer geen extra werkzaaamheden mogen worden verricht en omdat niemand weet hoe lang deze situatie gaat duren , willen alles maar annuleren.

Vrijdag heb  ik geruime tijd telefonisch contact gehad met een vriendelijke jongeman,die vanuit huis werkte en alles moest navragen. Uiteindelijk werd de verbinding plotseling verbroken. 
Een bezoek aan de KPN winkel had ook geen zin, want die was gesloten.

Mijn vraag is nu, kan ik alles annuleren en de doos met modem etc. terugsturen?

 

vriendelijke groet,

Wynia

Beste @Wynia, welkom! Je hebt geen mogelijkheid om zelf kabels te trekken? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. In principe kan je het beste toch inderdaad nog eens contact opnemen met 0800-0402, om de bestelling door de collega's van de afdeling opzeggingen te laten annuleren. 


Beste @Wynia Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles via een andere we al in orde gemaakt? Als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag.