Skip to main content
Antwoord

App die niet werkt met Wifi van KPN

• November 9, 2025
  • 6 reacties
  • 41 keer bekeken

Lowie2810
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds korte de HotPlayerPro app geinstalleerd op de tv en de telefoon. Met deze app kan ik o.a. heel veel films, series en Live tv bekijken. Sommige films worden niet afgespeeld en en ik krijg dan een foutmelding. Als ik de Wifi op de telefoon uitzet dan spelen die films wel af. Dus er is een probleem met Wifi van KPN. Ik heb ook al geprobeerd met een andere Wifi van KPN. Ook bij deze Wifi spelen de films niet af maar wel weer als ik de Wifi uitzet. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Ratonesque

Dit is illegale iptv, ​@Lowie2810. Daar kan je niet al te veel van verwachten. Bovendien kan het elk moment opgerold worden. Dat de wifi bij sommige films niet werkt heeft hier mee te maken...zullen misschien detectiemethoden van KPN zijn.

6 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025

Misschien staan de filmen/series op geblokkeerde lijst van piraten sites?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 9, 2025

Dit is illegale iptv, ​@Lowie2810. Daar kan je niet al te veel van verwachten. Bovendien kan het elk moment opgerold worden. Dat de wifi bij sommige films niet werkt heeft hier mee te maken...zullen misschien detectiemethoden van KPN zijn.

Lowie2810
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2025

Dit is een legale en betaalde app.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025

Dat de app betaald is betekend niet dat de aangeboden filmen en series ook legaal zijn.

Hoe kan men denken dat 15€ voor altijd filmen en series kijken legaal is?

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 9, 2025

Dat kan, maar het aanbod dus niet. Het heeft geen enkele zin om hierover bij KPN aan te kloppen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 11, 2025

Goedemorgen ​@Lowie2810, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Zie dat je al aardig wat reacties hebt mogen ontvangen en ik ben eerlijk gezegd bang dat ik hier niet meer zo heel veel aan toe kan voegen. Het bericht van ​@Ratonesque heb ik hier gemarkeerd als 'best answer'. En ook ​@TDN kaart hier een goed punt aan, voor 15 euro onbeperkt en voor altijd films en series kunnen kijken klinkt te mooi om waar te zijn en dat is het helaas ook. Hopelijk weet jij dankzij de hier gedeelde informatie waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!