Skip to main content
Beantwoord

App zegt dat ik mijn apparatuur moet aansluiten, maar alles werkt al

• November 19, 2025
  • 8 reacties
  • 83 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn aansluitdatum was gisteren 18 november. Ik heb zelf gisteren alles aangesloten via de boekjes. Nu lijkt alles te werken alleen in de mijnkpn app staat dat ik mijn apparatuur moet aansluiten of een monteurs afspraak maken. Heb ik het nu wel goed gedaan? Want ik wil kijken voor eventueel extra ESPN of ziggo sport erbij te nemen. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Mennotoch 

Welkom op de community van KPN.

Een begrijpelijke en goede vraag van je, met daarop het volgende antwoord:

Deze melding in de Mijn KPN App verdwijnt vanzelf binnen enkele dagen uit de app, maar omdat het systeem er wat langer over doet, blijft deze melding wat langer zichtbaar voor jouw.

Maar als je gisteren 18 november 2025 alles correct en netjes hebt aangesloten, en alle diensten die je afneemt van KPN werken perfect en zonder problemen, hoef jij niets meer te doen.

Morgen of overmorgen zul je deze melding niet meer terug zien in de Mijn KPN App.

8 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mennotoch 

Welkom op de community van KPN.

Een begrijpelijke en goede vraag van je, met daarop het volgende antwoord:

Deze melding in de Mijn KPN App verdwijnt vanzelf binnen enkele dagen uit de app, maar omdat het systeem er wat langer over doet, blijft deze melding wat langer zichtbaar voor jouw.

Maar als je gisteren 18 november 2025 alles correct en netjes hebt aangesloten, en alle diensten die je afneemt van KPN werken perfect en zonder problemen, hoef jij niets meer te doen.

Morgen of overmorgen zul je deze melding niet meer terug zien in de Mijn KPN App.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 21, 2025

Bedankt voor je bericht.

ik heb vandaag een e-mail gekregen van kpn.

Moet ik nog steeds wachten of ben ik iets vergeten?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mennotoch 

Je hoeft in principe niets te doen of ondernemen, zeker niet als alles probleemloos werkt.
Deze herinnering kun je dus naast je neerleggen.

Maar voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd even de klantenservice van KPN hierover bellen, via telefoonnummer: 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200)
Een stukje gemoedsrust is natuurlijk ook fijn.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Mennotoch, welkom op onze community! Ik zie dat Michel al goed meedenkt, is de orderstatus nog gewijzigd inmiddels? Soms gaat er even wat langer overheen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2025

Er is nog niks veranderd. Ik heb zaterdag nog telefonisch contact gehad met kpn die vertelde mij om het glasvezelkastje aan en uit te zetten. 
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik alleen nog maar kan wachten tot het systeem het herkent?

Ik wil namelijk graag een extra sport pakket nemen maar dit kan dus ook nog niet.. 

wat extra informatie voor jullie: ik ben overgestapt van ziggo naar kpn. Via een overstap regeling zodat kpn en ziggo dit met elkaar zouden regelen. Ik heb de apparatuur optijd gekregen en op de aansluit datum zelf via de instructieboekjes aangesloten. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 24, 2025

Hallo ​@Mennotoch ,

Heb je al eens op de “startknop” geklikt? De installatiehulp voert je normaal door de stappen die nodig zijn om (glasvezel) internet, wifi en tv te installeren. Glasvezelkastje plaatsen, modem aansluiten enz. Tussentijds wordt de voortgang getest en aan het eind wordt de installatie voltooid. Wellicht is dan ook de “vlag in top” en stoppen de herinnering(en).

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2025

Zojuist is alles in werking gesteld toevallig. Wel

een beetje gek ik maak al bijna een week gebruik van kpn televisie en internet. Ziggo abonnement is nu ook gestopt. (Heb ik al week niks meer aan) moet ik waarschijnlijk wel gewoon voor betalen?

Ieder geval nu wel blij dat het probleem opgelost is! 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah dat scheelt, de facturering gaat altijd 1-1 over dus als je bij ziggo een week langer doorbetaald hebt gaat onze facturering ook een week later in.