Skip to main content

Goedenavond, als ik thuis WiFi heb en ik ga de deur uit en ik kom later terug dan komt niet automatisch de WiFi er in. Hij staat op automatisch aanmelden. Wel maakt hij automatisch contact met de printer. Dit heb ik nu uitgezet. Ik moet danĀ eerst de router resetten en dan komt hij erin (niet altijd trouwens) ook mijn telefoon aan en uitzetten helpt niet. Als ik het wachtwoord invul handmatig dan zegt ie dat het wachtwoord onjuist is maar dat is het na 50 x proberen echt niet fout. Ook mijn telefoon naast die van mijn man leggen zodat we het wachtwoord delen dan geeft hij ook aan dat het wachtwoord niet klopt. Wat kan ik hier aan doen. Dit hebben wij al een hele poos.Ā 
Ā 

Misschien je netwerk instellingen opnieuw instellen? Dus niet je bestanden verwijderen maar alles omtrent wifi en 4g.


Dank je wel Jeroen!Ā 
het is gelukt. Was effe een dingetje maar nu doet alles het weer. Ik hoop dat dit blijvend is šŸ˜Š


Helaas, het was van korte duur. Alles zit weer op 4G als ik binnen kom!


Heb je het wifi netwerk gewist of echt de netwerk instellingen opnieuw ingesteld? Ook kanĀ het soms helpen om je modem een restart te geven.


Ik heb mijn netwerk instellingen opnieuw ingesteld en zowel telefoon als modem gereset. Ik heb KPN gebeld en ze zeggen daar dat het aan de modem ligt. Er komt donderdag een monteur. Bedankt voor het meedenken Jeroen!


Hi @ElvdZĀ , welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat er een monteur gepland staat voor morgen. Laat je weten of de monteur het probleem heeft op kunnen lossen? Ik hoor het graag van je!


Hallo Ron.Ā 
klopt helemaal en dat zal ik doen!Ā 


Donderdag is er niemand geweest. Op de een of andere manier gaat het nu opeens weer goed dus wij laten het even zo.


Dank je wel voor de terugkoppeling. Wat vreemd dat er niemand is geweest, maar ik ben wel blij om te lezen dat het probleem verholpen is! Mocht het probleem onverhoopt terugkomen, of als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!


Reageer