Skip to main content
Beantwoord

Apparaten verbinden met modem in plaats van SuperWifi

• February 1, 2026
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb de versies gecontroleerd en ik heb de laatste versies van router en wifi extender. Sterker nog. Sinds de update heb ik dit probleemĀ 

Beste antwoord door Alex van KPN

Nog een toevoeging op Joep: als alles verder goed werkt technisch gezien dan is dit inderdaad de weergave. Vaak helpt het door het thuisnetwerk te herstarten.Ā 
Open een browser en ga naarĀ 192.168.2.254Ā ofĀ mijnmodem.kpn. Log daar in en voer onderstaande uit.Ā 
Ā 

Ā 

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 5, 2026

Hi ​@JDBB, welkom allereerst bij onze community.Ā 

Ik heb zoals je ziet een eigen topic voor je aangemaakt, je hebt gereageerd in een al bestaand topic.Ā 
Zou ik van je het volgende mogen weten?Ā 

• Welke modem heb je en welke softwareversie staat hier precies op?
  • Hoeveel en welke SuperWifi's heb je en welke softwareversie staat hier precies op?

Als dit daadwerkelijk de laatste versies zijn, zou je de SuperWifi opnieuw willen koppelen zoals hieronder staat aangegeven?Ā 

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2026

Hoi

4 wifi versterkersĀ 

Ā 

SW1.C.25.14.02

Ā 

Ā 

routerĀ V10.C.25.08.15

alles dus geüpdatet. Sinds kon update van de router doen mijn versterkers zwak en gaan al mijn. Wifi signalen naar de router ipv versterkers. Ja ik heb ze ook daarna nog helemaal weer opnieuw verbonden. 
sinds gisteren doen in elk geval m’n lampen het weer. Dus zal eens kijken hoe het nu gaat. Hebben jullie iets gedaan op afstand?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2026

Ik heb even gekeken naar de versterkers. Er hangt niets aan zo lijkt het. Maar voor nu doet alles het in elk geval via de router.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 6, 2026

Je kijkt dan in de topologie van het modem denk ik. Maar helaas geeft dat een vertekend beeld. Daar klopt eigenlijk niet van. Met een volgende update zou dat opgelost moeten worden. Gelukkig werkt het wel begrijp ik.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2026

Nog een toevoeging op Joep: als alles verder goed werkt technisch gezien dan is dit inderdaad de weergave. Vaak helpt het door het thuisnetwerk te herstarten.Ā 
Open een browser en ga naarĀ 192.168.2.254Ā ofĀ mijnmodem.kpn. Log daar in en voer onderstaande uit.Ā 
Ā 

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 22, 2026

Beetje verbeterd, tijdelijk na herstarten. Daarna lagen m’n zonnepanelen er weer af. Dat heb ik inmiddels ook weer aan de praat. Echt,Ā sinds de laatste updates het doorzetten naar de superwifi echt niet goed. Ook die punten vallen regelmatig uit. Dus hoe het ook mag lijken vanuit de app het is en blijft af en aan kijken of alles nog verbonden is.Ā