Skip to main content

Wie o wie kan me ermee helpen... 

Normaal ( zoals op afbeelding staan alle apparaten die verbonden zijn met wifi in linker kolom... maar wat me opvalt na 30 tot 45 min staan ze opeens onder de rechter kolom... is dit normaal ?? Want als ik modem uit en aan zet na 5 min staan ze weer in linker kolom.... 

Hoop dat iemand me ermee kan helpen...

Ja... u heeft een WiFi accespoint. Apparaten die daar mee verbinden, die verbinden dan dus niet met het WiFi van de Experiabox. Ze verbinden met het WiFi accespoint en hun verbinding komt vervolgens over het kabeltje de Experiabox binnen. Dus staan ze dan onder LAN en niet onder WiFi. 

Op het moment dat u de Experiabox uit zet en weer opnieuw aan zet verbinden ze weer even met de Experiabox. En gaan later toch weer terug naar de accespoint. Omdat die kennelijk beter bereik heeft.


Ja... u heeft een WiFi accespoint. Apparaten die daar mee verbinden, die verbinden dandus niet met het WiFi van de Experiabox. Ze verbinden met het WiFi accespoint en hun verbinding komt vervolgens over het kabeltje de Experiabox binnen. Dus staan ze dan onder LAN en niet onder WiFi. 

 

Klopt maar woon in een rijtjes huis en de tv etc de meeste dingen staan beneden en ik maak verbinding met modem en niet met accespoint die boven staat... mn werkkamer is boven en had soms geen goeie verbinding vandaar die accespoint.. laptop staat daarmee meestal overdag alleen verbonden...