Skip to main content

Ik heb na de verhuizing de apparatuur teruggestuurd, maar krijg nu steeds mail met het verzoek om de apparatuur terug te sturen. TV-ontvanger en modem. Dat is op 4 juli al gebeurd, ik heb een verzendbewijs van PostNL. Kan iemand van KPN dit voor me oplossen?

Hoi @BIvE 

Welkom op de community van KPN.

Je hebt alles gedaan wat je moest doen, dus je bent je verplichting om de apparatuur terug te sturen netjes nagekomen, en hoeft dus niets meer te doen.
Bewaar het verzendbewijs van de PostNL punt de komende weken nog even goed!!

Het gebeurd helaas vaker, dat er herinnering e-mails worden gestuurd nadat je de apparatuur hebt teruggestuurd, deze kun je gewoon negeren en deleten. 

Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken, aangezien je retourzending vanzelf wordt verwerkt in het magazijn van KPN.

 


> Bewaar het verzendbewijs van de PostNL punt de komende weken nog even goed!!

Moet je wel zo verstandig zijn geweest om naar zo'n verzendbewijs te vragen. Mensen die nooit dingen terugsturen doen dit vaak niet, omdat ze daar geen enkele ervaring mee hebben. In het verleden heb ik ook eens apparatuur terug gestuurd mèt zo'n verzendbewijs, maar het is nog een heel drama geweest om het bedrijf ervan te overtuigen dat ik de apparatuur teruggestuurd had. Zelfs een kopie sturen van dat verzendbewijs hielp niet. Ze dreigen dan geld van je rekening af te boeken, maar ook weten een heleboel mensen niet dat je dit heel makkelijk terug kunt laten boeken. Door de terugboeking stopte uiteindelijk de dreigementen……..


Hallo @BIvE, zou jij jouw forumprofiel in willen vullen? Dan geef ik hier nog een keer extra aan in de administratie dat de apparatuur retour is gestuurd. 


Dank voor je reactie, Jeroen.

We hebben inmiddels een mail gekregen dat de apparatuur binnen is.

Plus vandaag een brief in de post of we de apparatuur willen terugsturen…..

????

 


Die 2 berichten zullen elkaar gekruist hebben. Dat de apparatuur dus nog retour moet, kun jij verder negeren @BIvE 


Reageer