Skip to main content

Hallo,

ik heb nog een apple airport extreme A1143 liggen, sinds de verhuizing met nu kpn experia heb ik deze niet meer in gebruik. Kan iemand mij vertellen of ik hier nog iets aan heb en of het dan ook samenwerkt. Hoor graag een reactie van iemand.

Hoi @Pietjee, welkom hier. 

Ik weet er niet heel veel van. Maar bij mijn weten wordt de Airport niet meer gemaakt en zijn ze dus wat achterhaald. Je kan ze volgens mij nog wel gewoon gebruiken. Heb je de informatie van Apple al bekeken? 

@huistijger Kun jij hier misschien nog wat over zeggen?


Hoi @Pietjee, welkom hier. 

Ik weet er niet heel veel van. Maar bij mijn weten wordt de Airport niet meer gemaakt en zijn ze dus wat achterhaald. Je kan ze volgens mij nog wel gewoon gebruiken. Heb je de informatie van Apple al bekeken? 

@huistijger Kun jij hier misschien nog wat over zeggen?

't Is inderdaad al een oudje zo'n 12 jaar oud.
Maar ik denk dat dit meer de kennis van @wjb is om een router achter de experiabox te zetten. Ik heb me n.l. nooit bezig gehouden om een externe router te plaatsen om de doodeenvoudige reden dat ik het nut en het voordeel er niet van zie.


Ik zou dat ding een mooi plekje in jouw rariteitencabinet geven en hem vriendelijk bedanken voor de bewezen diensten.


Misschien kun je hem op marktplaats zetten. Tis van appel, dus misschien heeft iemand er nog wel geld voor over 🤪


Dank voor de reacties.