Skip to main content

Ik heb al 2x een melding gemaakt.

De aps van kpn kan ik niet meer updaten op mijn ipad. Die is van 2013. Ik krijg een melding da de versie die ik gebruikt de kpn update niet meer kan.

Moet ik nu een nieuwe ipad kopen. Heb van klpn geen meldingen gehad over de update ze zijn wel geupdate. Kan ze nu niet meer geruiken. 

Wat is de oplossing hiervoor?

Hallo @Scheveningen ,

Welke softwareversie gebruik je? Je hebt minimaal iOS 10.0 nodig voor de iTV app. 

Met de gratis iTV app kijk je op je tablet of smartphone (iOS vanaf 10.0 en Android vanaf 5.0) onderweg via openbare wifi-netwerken of 4G.

 

Voor de MijnKPN app is iOS 9.0 voldoende.

Om de MijnKPN app te gebruiken, moet je minimaal de software versie iOS 9 geïnstalleerd hebben op je iPhone. Zo controleer je dit:

  • Open je de instellingen-app
  • Kies KAlgemeen]
  • Kies vervolgens gSoftware-update]. Hier zie je de huidige software versie en een eventuele meer recente update.Beschikt je iPhone over iOS 9 en krijg je geen update aangeboden? Dan kan het zijn dat jouw toestel geen nieuwere versies van iOS ondersteunt. Je kunt dan met dit toestel de MijnKPN app niet meer gebruiken. Je kunt wel via de browser op je telefoon nog gebruik maken van MijnKPN web.

Kun je jouw iPad niet meer updaten? 

Dan is het misschien tijd voor een nieuwere versie. Dus een nieuwe iPad kopen. 

 

 


Tja, dat is nou de mooie consumptiemaatschappij. Prima werkende apparaten die gewoon in de afvalbak kunnen. Hier ook een perfecte iPad mini die vrijwel alle belangrijke apps niet meer kan draaien.

En we accepteren het allemaal maar.Â