Skip to main content

Na slechts drie en een half jaar is mijn Arcadyan dual band WiFi versterker (incl. switch) er ineens mee opgehouden. Hij knippert heel sloom met de blauwe Power-led. Het reset-knopje (1 sec tot 20 sec ingedrukt) heeft geen effect gehad.

Is er nog iets anders dat ik kan proberen?
 

KPN heeft alleen maar heel dure vervangende oplossingen, en dan ook nog zonder switch!! 

Het was echt een geweldig veelzijdig apparaat voor €50,-. (weet iemand een acceptabel geprijsde vervanger?) 

Ik heb het doosje uiteindelijk maar eens geopend, alle connecties en onderdelen binnenin aangedrukt/aangetikt. Guess what, hij doet het weer! :sunglasses:


...

Het was echt een geweldig veelzijdig apparaat voor €50,-. (weet iemand een acceptabel geprijsde vervanger?) 

Een KPN Experia WiFi kost €49,= (en krijg je gratis als de WiFi Manager laat zien dat je wifi thuis onvoldoende is) en deze kun je dan combineren met de Netgear GS105E Switch (€29,=).


Een KPN Experia WiFi kost €49,= (en krijg je gratis als de WiFi Manager laat zien dat je wifi thuis onvoldoende is) en deze kun je dan combineren met de Netgear GS105E Switch (€29,=).

Jouw tip is een stuk beter dan het advies dat ik aan de telefoon kreeg van KPN. Dankjewel Grovert!


Mijn Arcadiyan doet sinds vanochtend hetzelfde. Probleem ligt dus waarschijnlijk ergens anders 


@Zenman Welkom hier op het KPN Forum! Fijn dat de versterker het inmiddels weer doet. Mocht deze het in de toekomst weer begeven, dan zou ik ook de oplossing van Govert adviseren. 
Koppel de versterker los en doorloop de WifiManager. Als het wifi bereik onvoldoende is, dan voorzien we je van (gratis) wifi versterkers. 

@Jeroen66 Hoe is het met jou versterker? Heb jij deze inmiddels weer aan de praat? Heb je de versterker al eens opnieuw gekoppeld? 


Reageer